سخنان تند پیروان علیه استقلالی ها

افشین پیروانی پس از صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم این تیم همیشه بعد از قهرمانی انگیزه خود را از دست می دهد اما امروز کل تیم با انگیزه بود. در زمین این تیم مقابل تیمی خوب بازی کردیم. در نهایت پیروز شدیم و به فینال رسیدیم. همه بازی ها برای ما مهم هستند. خدا کنه با تمام قدرت و دوبله برنده و قهرمان بشیم.

وی درباره نحوه بازی خود با تیم حریف بعد از بازی گفت: با هرکسی بازی می کنیم. ما همه را دوست و عزیز خود می دانیم. ما در زمین رقابت داریم، اما شخصاً با همه صادق هستم. من به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس سعی می کنم باعث افتخار تیمم باشم. اگر تنش در بازی وجود دارد، مطمئن باشید که در پایان بازی همه ما با هم دوست هستیم.

پیروانی درباره گل قهرمانی که تیم هواداران به پرسپولیس زد، گفت: قدردان آنها هستیم. آنها ثابت کردند که می شود در فوتبال جوانمردی داشت. ناگهانی و تصادفی بود. من به سهم خودم از باشگاه هواداران تشکر می کنم. آنها کار خوبی کردند. خداوند کمک کند که این حادثه از تنش در کشور بکاهد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در فینال جام حذفی برای دومین بار با استقلال بازی می کنند، گفت: در بازی ایران و استرالیا بودم و در جام جهانی بازی کردم. بهترین اتفاق ورزشی من گلزنی به استقلال بود. به خاطر لحظه ای که آخرین گل را زدم گونه ام را شکستند. بازی را بردیم و خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم. این یک لذت خوب است. امیدوارم این اتفاق برای بازیکنان ما بیفتد و در فینال پیروز شوند.

وی در خصوص اینکه استقلالی ها احساس می کردند برای فینال باید از فغانی یا داور خارجی استفاده شود، تصریح کرد: در همان دیدار دیروز 2 پنالتی برای تیم نساجی نگرفتند. ما دشمن خیالی نمی سازیم. بالاخره ما تصمیم گیرنده نیستیم. هر چه هست ما به آن احترام می گذاریم. مطمئناً در فصل، همانطور که آنها ادعای باخت از داوران را دارند، آنها نیز برنده شده اند. ما به تصمیم فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران احترام می گذاریم. ما باید آنچه را که می آید، بگیریم.

پیرانی درباره تعویض سینا اسبیبیگی گفت: کارتش قدیمی بود. نقشه جدید را معرفی کردیم و به خوبی پیش رفت.

سرمربی پرسپولیس درباره کمبود تماشاگر این تیم در ورزشگاه تسگردی گفت: خیلی بهتر بود امروز با هوادارانمان جشن بگیریم.این حق مسلم ماست. ما میلیون ها طرفدار داریم. آنها برای ما عزیز هستند. انشاالله بردهای پرسپولیس بدون تماشاگر نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید