سخنان جنجالی کریمی قدوسی: خاتمی در سال 1387 با فرمانده ناتو دیدار کرد و از آنها دعوت کرد در ایران اقدام کنند/ مولاوردی می خواست روسپی ها را بیمه کند/ برکناری روحانی به دلیل کرونا انجام نشد.

سخنان جنجالی کریمی قدوسی: خاتمی در سال 1387 با فرمانده ناتو دیدار کرد و از آنها دعوت کرد در ایران اقدام کنند/ مولاوردی می خواست روسپی ها را بیمه کند/ برکناری روحانی به دلیل کرونا انجام نشد.

در زمان روحانی زیرساخت های خرابکارانه آماده شد و قرار بود همزمان عملیاتی شود، اما به دلیل کرونا برنامه های آنها مختل شد.
رسا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مرحوم فیروزآبادی در سال 1387 به کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که خاتمی در جریان فتنه 1387 با فرمانده ناتو جلسه داشته و از آنها خواسته اند که وقتی کار ما در داخل پیش رفت، وارد شوند.

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی در سخنانی گفت: ما در این فتنه‌ها به پیروزی‌های بزرگی دست یافته‌ایم. مهم‌ترین توضیح برای این آشوب‌ها را رهبری دانشگاه افسری می‌دادند و می‌گفتند این یک اتفاق تصادفی نبوده است.»

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گفت: حداقل شش تا هفت سال پیش 49 کشور با سرنگونی جمهوری اسلامی ایران موافقت کردند اما دو کشور ترکیه و امارات دو سال پیش از این ائتلاف خارج شدند.

کریمی قدوسی بیان کرد: 47 سرویس جاسوسی از آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیل، آل سعود، اسپانیا، مصر، اردن و… یک ستاد تشکیل داد و این جنگ ترکیبی را طراحی کرد.

وی افزود: در زمان روحانی زیرساخت های خرابکارانه آماده شد و قرار بود همزمان عملیاتی شود، اما به دلیل کرونا برنامه های آنها مختل شد. پنجاه درصد نیروی دشمن در فضای مجازی سازماندهی شده بود.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی گفت: حجاب یکی از کاستی های جامعه ماست. دشمن این خطا را انتخاب کرد. اشتباه دیگر احزاب بود، اکثر سران فتنه 88 نیز به نفع این اغتشاش موضع گرفتند. گسل های قومی و مذهبی از دیگر مواردی بود که در این جنگ ترکیبی مورد استفاده قرار گرفت.

یکی از اعضای شورای اسلامی تصریح کرد: در جنگ ترکیبی دلار را هدف گرفتند در حالی که مسئولان گفتند به اندازه کافی دلار به ابزارها تزریق کرده ایم.

کریمی کودوسی گفت: شصت روز تعداد معارضان در خیابان 500 هزار نفر در روز بود. البته اگر یک نفر ده بار بیاید، ده بار وارد آمار می شود. اوج این حضور 45 هزار نفر در یک روز بود.

و افزود: گفتند نمادهای حاکمیت باید سقوط کند. یکی از نمادها مشهد است. قرار بود حادثه هفت تیر 60 برای یکی از روسای قوای مشهد تکرار شود.

نماینده شورای اسلامی تصریح کرد: آخرین گام ورود پنتاگون بود. در سال 2008 هم همین برنامه بود. مرحوم فیروز آبادی در سال 1387 به کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که خاتمی در جریان فتنه سال 2008 با فرمانده ناتو ملاقاتی داشته و از آنها خواسته است تا زمانی که کار ما را در داخل پیش می برد، وارد شوند.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی گفت: جنگ شناختی یکی دیگر از ابعاد این جنگ ترکیبی است. مدت هاست که گفته اند در این 40 سال کاری انجام نشده است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: اکثر دستگیرشدگان یکی دو شب در بازداشت بودند و سپس با تعهد اولیای دم آزاد شدند. با این حال، 18 درصد از دستگیری های هدفمند که همچنان ادامه دارند، آموزش دیده اند. تمامی این ارتباطات دریافتی به عنوان اسناد بیانیه دو سازمان اطلاعاتی در آینده منتشر خواهد شد.

وی افزود: 70 درصد دستگیرشدگان فارغ التحصیل دانشگاه هستند. 67 درصد الکلی بودند. 47 درصد از این افراد الکلی الکلی تمام وقت بودند. بیشتر آنها معتاد به مواد مخدر بودند. درصدی از زنان دستگیر شده روسپی بودند. مردی که خودکشی کرد یکی از همین افراد بود. 80 درصد آنها خارج از کشور را بهشت ​​می دانند.

کریمی کودوسی گفت: خانم مولا وردی معاون روحانی برنامه داشت و می خواست روسپی ها را بیمه کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت عراق نزدیک ترین دولت به ایران است. ما سه درخواست از دولت عراق داشتیم. اول اخراج همه کومله ها و دمکرات ها از کردستان عراق. دوم، تحویل کسانی که در قتل ها شرکت داشتند. عراق آنها را پذیرفت.

وی افزود: یکی از مسئولان کومله به همراه دو فرزندش به محل جلسه آمدند به همین دلیل به آن ستاد مراجعه نکردیم. مقامات نظامی گفتند نوک قلم را روی نقشه می گذاریم و همان هدف را به زمین می زنیم.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی گفت: با باز شدن مسیر بوکمال، مسیر زمینی ما به سوریه، حزب‌الله و دریای مدیترانه باز شد. پس از این شورش‌ها، تغییرات در منطقه تشدید شد. و ما همه چیز را آماده کرده و شروع به کار کردیم.

وی گفت: سازمان اطلاعات ما از این طرح مطلع شد و در سند امنیتی 401 آماده مقابله با این طرح شدیم و 50 درصد استعداد و توان دشمن را زدیم.

نماینده شورای اسلامی تصریح کرد: در آینده تغییراتی از درون و بیرون ایجاد خواهد شد. دشمن در عناصر رسانه ای خود تجدید نظر می کند. ما هنوز کار بین المللی خود را شروع نکرده ایم. ما برای پرداخت هزینه برای آمریکا، انگلیس و فرانسه بسیار باز هستیم.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: هر گرهی را که دولت های گذشته ساختند، این دولت یکی پس از دیگری باز می کند.

وی افزود: برخی افراد بدون گزینش در زمان روحانی به آموزش و پرورش نفوذ کردند. تمامی معلمانی که دانش آموزان را تحریک کرده اند شناسایی شده اند.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی گفت: قربانی شدن بسیج در این هرج و مرج این بود که دست خالی وارد میدان شد.

دیدگاهتان را بنویسید