سخنان متفاوت جورجینا در مورد عربستان و ماه رمضان

جورجینا رودریگز، مدل اسپانیایی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو، گفت که از زندگی در عربستان سعودی احساس امنیت می کند. 11 هفته از پیوستن کریستیانو رونالدو به تیم النصر می گذرد و فوق ستاره پرتغالی به همراه جورجینا و فرزندانش به ریاض نقل مکان کردند.

به گفته جورجینا، او کاملاً با زندگی جدید خود در عربستان سعودی سازگار شده است و از تپه های شنی، مهمان نوازی اعراب و فرهنگ خاورمیانه لذت می برد. او اغلب در رویدادهای مهم شرکت می کند و اخیراً شروع به همکاری با برند عطر سعودی Laverne کرده است. جورجینا با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی در اینستاگرام به سوالاتی درباره زندگی جدید خود در عربستان سعودی پاسخ می دهد.

او در این ویدیو خود را با گفتن «سلام، جورجینا هستم» معرفی می‌کند و وقتی از او می‌پرسند چه چیزی را در فرهنگ عرب بیشتر دوست دارد، می‌گوید: «من در این کشور احساس امنیت می‌کنم و ارزش‌های خانوادگی آنها را تحسین می‌کنم».

جورجینا در پاسخ به سوالی درباره تجربه تماشای صحرای عربستان گفت: «خیلی خوشحالم که می توانم با این بهشت ​​روی زمین ارتباط برقرار کنم. قدرت و جادو در صحرای عربستان باورنکردنی است.» جورجینا همچنین گفت که از تجربه ماه رمضان در عربستان سعودی هیجان زده است: «تجربه ماه رمضان در سرزمین مادری برای من بسیار خاص است.

جورجینا در توضیح این ویدیو نوشت: “از همکاری با بهترین برند عطر در عربستان سعودی، Laverne خوشحالم.”

دیدگاهتان را بنویسید