سخنرانی صریح با استاندار مازندران


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877460

قطار انتصاب مدیران ناکارآمد در استانداری دولت انقلاب مازندران ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، پس از پیروزی آقای رئیسی و روی کار آمدن دولت انقلابی و انتصاب استاندار انقلابی در مازندران، انتظار می رفت که استان مازندران نیز شاهد روی کار آمدن مسئولان انقلابی باشد، اما ظاهراً انتصاب مدیران انقلابی در سطح مدیریت. لزومی ندارد که انقلابی باشد. چندی پیش با خبر شدیم یکی از استانداران ناکارآمد و اصلاح طلب سابق استانداری که ناکارآمدی وی در دوران دولت روحانی و استانداری مجید حسین زادگان زبانزد بود، به عنوان دبیر استانداری معرفی شده است.

آقای استاندار انقلابی! تا حالا کاری نکردیم! شما گفتید من مدیر بودم و حق انتخاب معاونانم را دارم، نهضت انقلاب با همه ملاحظات سکوت کرد و شما را همراهی کرد. با وجود این همه نیروهای ارزشمند، مقتدر و انقلابی به دهات رفتید و معاونان خود را از دهات بیرون آوردید.

هر که می خواستید استاندار شد و سیر انقلاب را ندید، گفتیم برای جوانان غیرحزبی زود است که وارد عرصه سیاست شوند، بگذارید استاندار تصمیم بگیرد، نفس نمی کشیدیم!

هر که را کاشتید، قبول کردیم انقلابی هستند. آنها ممکن است ندانند چگونه کار کنند، اما هنوز هم همان بدن هستند. خوردیم و نفس نکشیدیم!

آقای استاندار انقلابی! نمی گوییم در دولت انقلابی اگر توانمند و انقلابی هستند از ظرفیت مدیران اصلاح طلب استفاده نکنیم و حالا که قحطی مردم در بین نیروهای انقلابی است (!) در صورت لزوم باید از ظرفیت آنها استفاده کرد. . اما چرا از بین این همه مدیر اصلاح طلب، بی اثرتر است؟! اگر این آقا در وزارت کشور آشنائی دارد و پشتش محکم است، آیا باید در این دولت کارآمد، انقلابی و ضد فساد، موضع بگیرد؟!

اخیراً شنیده ها حاکی از آن است که دستور مشاوره برای معاونت استانداری دولت قبل داده اید!

چطور بیشتر نفس نکشیم آقای استاندار انقلابی! دست به دامان انقلاب شوید! یا نمی دانی و این وای را تعیین می کنی! یا این را بارها و بارها می دانید و تعیین می کنید!

نمی دانیم مشکل از کجاست؟! آقای استاندار انقلابی! یا خودت را عوض کن یا مشاورت!

آقای استاندار انقلابی! اگر می خواهید از وضعیت استان مطلع شوید، در نظر داشته باشید که وضعیت فعلی استان اصلاً مطلوب جریان انقلابی نیست. چشمک می زند، اما در آخرت و در بیابان روز خوف، یادت هست که باید جواب بیش از سه میلیون مازندرانی را بدهی، در این مدت کوتاه چه کردی؟

شاید یک پله یا پرتگاه باشد، مسئولیت دو روزه دنیا خدمت به خاندان خداست و به فرموده امام حسین (ع) حاجت مردم برای شما نعمت الهی است، اگر نه بدانید که در زیان برای او سر شما را برید.

و عاقبت به پرهیزگاران…

فضللا ترابی; کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید