سخنرانی مسیح مهاجری در یزد ناتمام ماند/ تخریب کنندگان با تمجید مهاجری از آیت الله هاشمی مخالفت کردند.

سخنرانی مسیح مهاجری در یزد ناتمام ماند/ تخریب کنندگان با تمجید مهاجری از آیت الله هاشمی مخالفت کردند.

روز جدید : زمانی که مسیح مهاجری در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی خواند، چند نفر که برخی از آنها لباس روحانیت بر تن داشتند در مخالفت با سخنان مهاجری فریاد زدند; مشکلی که باعث شد بدون اتمام سخنرانی منبر را متوقف کند. سپس گروه معترض به دور مهاجر حلقه زد و به آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی متهم شد که مسجد حظیره را اساس انقلاب دانسته و چنین سخنانی را در مسجد رد نکرد.

هر ساله مراسم بزرگداشت سومین شهید در محراب آیت الله صدویی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه یزد برگزار می شود. مسلمانان دفتر حزب جمهوری اسلامی.

بر اساس این گزارش، «تندروها» در یزد در اواسط سخنرانی مهاجری با فریادهایی، سخنران مراسم را مجبور کردند از سخنرانی خود دست بکشد و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید.

زمانی که مسیح مهاجری در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی خواند، چند نفر که برخی از آنها ملبس به لباس روحانیت بودند، در مخالفت با سخنان مهاجری فریاد زدند; مشکلی که باعث شد بدون اتمام سخنرانی منبر را متوقف کند.

اما این پایان ماجرا نبود. در حالی که گروه معترض به دور مهاجر حلقه زده و آیت الله هاشمی و سیدمحمد خاتمی را متهم می کردند، وی مسجد حظیره را اساس انقلاب می دانست و چنین اظهاراتی را در آن مسجد رد نمی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید