سخنگوی دولت درباره نحوه برخورد با دانشجویان معترض و غیبت: سازوکارهای داخلی دانشگاه ظرفیت کافی برای ارتقای نظم و انضباط را دارد.

سخنگوی دولت درباره نحوه برخورد با دانشجویان معترض و غیبت: سازوکارهای داخلی دانشگاه ظرفیت کافی برای ارتقای نظم و انضباط را دارد.

علی بهادری سخنگوی دولت درباره وضعیت برخورد با دانشجویان معترض و عدم حضور آنها در کلاس درس گفت: فرآیندها و سازوکارهای موجود در دانشگاه ظرفیت کافی برای پیشرفت و انضباط علمی را دارد و این امور باید در حد امکان انجام شود. دانشگاه و دولت نیز.» به استقلال دانشگاه ها احترام می گذارد.

سخنگوی دولت درباره وضعیت دانشجویان معترض و عدم حضور آنها در سالن دانشگاه گفت: دشمنی همه جانبه دشمنانی است که برای تسریع تولید و حل مشکلات سایر بخش ها می خواهند در کشور علم تولید کنند با تمام قوای دشمنان می خواستند متوقف شوند، اما برخلاف آنها، دانشگاه همچنان فعال، پیشرو و زنده است و به راه علمی خود ادامه می دهد.

علی بهادری جهرمی افزود: در ایام کرونا در دو سطح مدارس و دانشگاه‌ها شاهد تعطیلی بودیم، اما امسال دانشگاه‌ها و مدارس کشور باز، فعال و پویا بودند و تقریباً تمامی کلاس‌ها به صورت منظم برگزار شد.

وی ادامه داد: انشاالله به همین مسیر ادامه دهد و دولت نیز از تداوم این فضای باز علمی، پیشرو و حل مشکل در کشور حمایت کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: خط قرمز دولت قطع جریان تولید علمی در کشور است و هر عاملی که مانع جریان تولید در کشور شود اجازه آن را نخواهد داد.

وی درباره کار با برخی از دانشجویان در دانشگاه ادامه داد: فرآیندها و سازوکارهای موجود در دانشگاه ظرفیت کافی برای پیشرفت تحصیلی و انضباط را دارد و این امور باید در داخل دانشگاه انجام شود و دولت به استقلال دانشگاه ها احترام می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید