سخنگوی دولت در کهگیلویه و بویراحمد چه زمانی منصوب می شود؟


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843760

حدود یک ماه از استعفای تقی زاده می گذرد اما روابط عمومی استانداری همچنان بدون مدیر است و این می تواند ضربه جدی به دولت استان وارد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در مهر ماه سال 1400 در پی انتصاب علی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عبدالعزیز تقی زاده به سمت مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری منصوب شد. انتصابی که رویه جدیدی را در این بخش مهم برای اطلاع رسانی خدمات عمومی راه اندازی کرد.

در شرایطی که اطلاع رسانی به موقع و حداکثری مهم ترین موضوع در بیان خدمات عمومی است و در مقابل برخی تلاش می کنند عملکرد ضعیف دولت را نشان دهند. نقش روابط عمومی به ویژه در روستاها می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

تنها چند ماه پس از روی کار آمدن عبدالعزیز تقی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی برای مواجهه با چالش انتخاب مدیر جدید از سمت خود استعفا داد.

حدود یک ماه از استعفای تقی زاده می گذرد اما روابط عمومی استانداری همچنان بدون مدیر است و این می تواند ضربه جدی به استانداری وارد کند و مشخص نیست سخنگوی استانداری چه زمانی تعیین می شود.

زمان زیاد در این موضوع قطعا به ضرر استانداری و دولت کهگیلویه و بویراحمد تمام خواهد شد و جای خالی انتشار اخبار مربوط به اقدامات اصلی دولت در استان بیش از پیش احساس خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید