سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح: شکست نخواهیم خورد/ هدف دیگری در برابر منافقین قرار می دهیم

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح: شکست نخواهیم خورد/ هدف دیگری در برابر منافقین قرار می دهیم

سردار شکارچی گفت: در مقابل منافقین شکست نخواهیم خورد و هدف دیگری را تعیین کرده و تا آخر عمر از این آب و خاک دفاع می کنیم.

به گزارش روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار ابوالفضل شکارچی در همایش اکتدار بسیجیان فراخان گفت: هزاران همسر شهید و جانباز در این مسیر فرزندان یتیم، هزاران فرزند شهید و مادر و پدر شهید را در این مسیر تربیت کردند. راه، صبر زینبی خود را نشان دادند.

وی با اشاره به حماسه سنگرسازان در دفاع مقدس افزود: رزمندگان صحنه های زیبایی از ایثار و مقاومت در راه دفاع از میهن را برای مقابله با دشمن بعثی به تصویر کشیدند.

سردار شکارچی بسیج را ارگ تسخیر ناپذیر اسلام ناب محمدی و دژی مستحکم در برابر یاوه گویی ها و توطئه های استکبار دانسته بود و وعده داده بود که جبهه حق پیروز خواهد شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه «از ایران ذلیل شده در زمان پهلوی و دیگر رژیم های طاغوتی، ایرانی مقتدر ساختیم و ایرانی مقتدر شدیم»، گفت: به برکت خون شهدا به خود رسیده ایم. -کفایی و برای حفظ این آب و خاک نیازی به هیچ قدرتی نداریم، پیشرفت علم و دفاع کشور مورد ستایش همه ملت ها و دولت هاست و ترس دشمنان از ایران قدرتمند باعث شده است که از همه ابزار استفاده کنند. جهان علیه ما

وی تصریح کرد: استکبار داعش را آفرید تا ما را به دام بیندازد اما به برکت سیدالشهداء(ع) و حافظان حرم; داعش نیز نابود شد. دشمن با جنگ سخت و نظامی به جایی نرسید، حالا جنگ رسانه ای را به راه انداخت تا جای جلاد و شهید را عوض کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: هزاران شهید برای حفظ مرزها داده ایم. سرزمین کردستان و سیستان و بلوچستان به خون شهدای این کشور آغشته است. ما در مقابل منافقین شکست نخواهیم خورد و هدف دیگری را تعیین کرده و تا آخر عمر برای آن می جنگیم.» ما ثابت قدم خواهیم ماند.

شکارچی با بیان اینکه ممکن است عده ای فریب خورده در خیابان باشند اما ملتی فهمیده و صبور در صحنه هستند و این حضور پرچم الله را تقویت می کند و خاطرنشان کرد: در تمام قیام هایی که علیه این ملت و نظام ایجاد شده است، ما ردپای آمریکای جنایتکار و این را ببینید در عین حال استکبار حقوق بشر اما در مقابل خون هزاران شهید در فلسطین و یمن ساکت است و رسانه های سعودی چشمان خود را بر این جنایت ها می بندند اما در وقایع اخیر در کشور ما به دنبال قتل هستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: در نظم نوین جهانی انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهد بود و به یاری خداوند این مسیر را با علم و بدون ترس از دشمن طی خواهیم کرد، مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما امروز یک دولت مردمی این است که کار آمده است تا مشکلاتی را که دشمن سعی دارد بین ما ایجاد اختلاف کند کاهش دهد.

شکارچی با تاکید بر اینکه این نظام دارای مردمی بصیر و رهبری الهی است، لذا باید همه دست به دست و پشت سر ولایت باشیم، تصریح کرد: باید از گذشته کشورهای تحت حاکمیت استکبار عبرت بگیریم. ما باید خود را متعهد به بسیج کنیم، اگر در این امر کوتاهی کنیم نمی توان پاسخگوی خون شهدا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید