سخنگوی ناجا درباره تیراندازی اشتباه پلیس به یک زن در اهواز گفت: عمدی نبوده است.

سخنگوی ناجا درباره تیراندازی اشتباه پلیس به یک زن در اهواز گفت: عمدی نبوده است.

روز جدید : سخنگوی ناجا جزئیات حادثه تیراندازی پلیس به یک زن در جریان تعقیب و گریز سارقان مسلح در اهواز را تشریح کرد.

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی ناجا درباره حادثه تیراندازی پلیس در اهواز که منجر به کشته شدن یک زن جوان شد، گفت:

معاون اجتماعی پلیس در تشریح جزییات این حادثه گفت: با انتشار عکس هایی از این سرقت در فضای مجازی، یک زن با سلاح، جواهرات و زیورآلات به سرقت بردند، یک سرقت مسلحانه در منطقه رخ داد؛ در پی وقوع این سرقت، مشخصات خودروی پژو پارسی که سارقان با آن اقدام به سرقت کرده بودند، هنگام تعقیب چنین خودرویی از طریق شبکه به اطلاع آگاهان و پلیس آگاهی رسید.

سخنگوی ناجا افزود: در ادامه ماموران به خودرو رفتند و با تذکر پلیس به خودرو مجبور به اطاعت از دستور پلیس شدند که در تیراندازی اشتباهی رخ داد و پلیس با خانواده آن عزیز تسلیت گفت. “

وی در پاسخ به این سوال که آیا کارکنان با دیدن خودرو متوجه حضور زن و کودکی در خودرو شده اند یا خیر؟ وی گفت: این حادثه طبق ضوابط بررسی و رسیدگی شده است، شامل سازمان قضایی نیروهای مسلح شده و در حال بررسی است؛ حتماً نتیجه را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه هیچ عمدی در این حادثه وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: ما حتی یک اشتباه را هم قبول نداریم و طبق دستور فرمانده ناجا به این موضوع توجه ویژه خواهیم کرد تا این اشتباهات به صفر برسد و ما نیز متاسف باشیم. برای آن

گفتنی است، نهم شهریورماه امسال، پلیس اهواز در جریان تعقیب و گریز سارقان مسلح به اشتباه به سمت خودروی حامل اعضای یک خانواده سه نفره تیراندازی کرد که متاسفانه مادر جوان خانواده به ضرب گلوله کشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید