سدی در برابر حذف گلستان/ عنصر اصلی تعیین کننده میدان نبرد از زبان سردار سلام


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839791

هزار و یک فعالیت برای زدودن روستاها از رنگ محرومیت در بسیج سازندگی سپاه نینوا در استان گلستان و چندین هزار گروه جهادی در سال های اخیر انجام شده است و همین امر سردار سرلشکر را بر آن داشت تا سرلشکر را برای تکریم این زمان بسیج کند. دیدار با نخبگان سفر به گالری ایران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; سبزپوشان این دیار روزی در دل حمله دشمن، روزی در آستانه اغتشاش و دفاع از انقلاب و روزی دیگر در دل سیل و زلزله، مردم سبزپوش این سرزمین در کنار مردم و در مسیر ایستادند. انقلاب اسلامی

این دلاورمردان بر مردم گلستان به ویژه مردم ترکمن صحرا پوشیده نیستند.

پس از سیل، خدمت صادقانه این قهرمانان که خانه های ویران شده سیل زدگان از جمله مستضعفان و محرومان گلستان را ساختند بر هیچکس پوشیده نبود.

هزار و یک فعالیت برای زدودن روستاها از رنگ محرومیت، از پروژه های آبرسانی تا ساخت خانه محروم در بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان و فعالیت چندین هزار گروه جهادی در سال های اخیر نشان از این دارد. جامعه مرهون تلاش و از خودگذشتگی مستمر شهدای زنده است که فرماندهی امروز بر عهده دلاور امروز سرلشکر سلامی است.


c17e2cef af87 4cbe a957 65c769f80421 خبر خاکستری

برای ارج نهادن به این تلاش خستگی ناپذیر سپهبد سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان استان گلستان در گلستان بود. سابق.

سرلشکر حسین سلام; فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استقبال رسمی سردار ملک شاهکوهی؛ فرمانده سپاه نینوا وارد فرودگاه بین المللی شهدای گرگان شد.

همچنین پیش از این دیدار فرمانده کل سپاه در بدو ورود به تیپ اصلی سپاه نینوا از مقام شامخ شهدای خوشنام آرمید در این یگان رزمی تجلیل کرد.

سرلشکر سلامی در استان گلستان، عنصر ایمان را عامل اصلی میدان نبرد می داند و شاید همین مولفه که در تار و پود مولفه های امنیتی نقش دارد، سپاه را بر آن داشت تا برای دستگیری مظلومان و محرومان، فرش قرمز را پراکنده کند.


5ea09ecf 994f 4cbf a18d 3d020b78d1bc خبر خاکستری

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تجربه ارزشمند جهاد با دشمنان خدا بیانگر آن است که عنصر ایمان عامل اصلی جبهه‌ها و دوران دفاع است. نمونه بارز این واقعیت

وی افزود: شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر پیشی گرفته اید و بی تاب جهاد و آرزوی شهادت هستید، باید همیشه آمادگی جسمانی و رزمی خود را به موقع حفظ کنید.

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پروژه مرکز جراحی محدود امام جعفر صادق (ع) نینوا بازدید و آخرین پیشرفت این مرکز درمانی را بررسی و قول مساعدت در تامین اعتبار آن را داد.

همچنین قرار است امروز نخبگان بسیجی با سردار سلام دیدار و گفتگو کنند.


94d27506 118a 4f99 81bc dee871d00814 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید