سرانجام ساخت سریال شهید سلیمانی

زمان: 09:12
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794038

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی با اشاره به کاستی های تولید سریال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ساخت اثری در خور شأن این شهید تا سال آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه راه اندازی مقاومت رادیویی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

جبلی در خصوص مجموعه نمایش هایی که باید درباره زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته می شد، گفت: در این مدت دوره کوتاهی بود که شاید یکی از دلایل تاج گذاری بود که جلوی تولید را برای همیشه گرفت. و به احترام سردار سلیمانی پرونده ای را گرامی بداریم.»

وی ادامه داد: امسال با حمایت و هم افزایی سازمان صدا و سیما و همه رسانه های جبهه انقلاب تصمیم گرفته ایم که عزم خود را جزم کرده و بر شرم شهدا فائق آییم و بتوانیم اثری در خور بسازیم. حج قاسم سلیمانی سال آینده.»

رئیس صدا و سیما در خصوص انتشار این آثار گفت: در بین آثاری که تاکنون تولید شده، کار چندانی صورت نگرفته است، اما در این بین برنامه های دیگری مانند مستند و ویدئوهای خوب نیز وجود داشته است. تهیه شده. “

جبلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر بازگشت سرمایه انسانی به روی آنتن گفت: همانطور که قبلاً گفتیم گاهی اوقات از این سرمایه استفاده خواهیم کرد زیرا فضای مناسبی برای کار این اقوام و حفاظت از آنها و برای آنها یا آنها است. استفاده از ظرفیت ارائه نشده است یا در کتابچه راهنمای ما ارائه نشده است. ما می خواهیم از همه این ابزارها استفاده کنیم.

وی درباره برنامه های سرگرم کننده نیز گفت: یکی از ارکان اصلی تلویزیون، سرگرمی است و در دوره جدید برنامه هایی برای سرگرمی هدفمند، بدیع و سالم داریم.

جبلی بالاخره در پاسخ به اینکه مهمترین سوالی که در حوزه فرهنگ از آقای جلیلی پرسیدید چه بود؟ وی گفت: دوران تحول در سازمان صدا و سیما متکی بر عنصر فرهنگ است و به نظر می رسد سازمان صدا و سیما بزرگترین نهاد فرهنگی کشور باشد اما آنچه که مردم ما را به وجد می آورد پرداخت درست هزینه هاست. رسانه ملی به فرهنگ و رهنمودهای فرهنگی و توجه به فرهنگ اصیل در جامعه ایرانی است.بنابراین در این دوره باید سعی کنیم از همه مردم، ظرفیت ها، فرصت ها، نهادها، افراد استفاده کنیم و اولویت اصلی ما اصلاح جهت گیری فرهنگی است. جهت‌گیری فرهنگی جنبش رسانه ملی را در دوره جدید تقویت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید