سرانه های ورزشی در شهرستان بن بررسی می شود


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1915997

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

فنادی فر گفت: اعتبارات هیئت های ورزشی کم و محدود است اما تلاش می شود اعتبارات افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ در جلسه هیئت های ورزشی شهرستان بن مود فنادی فر رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اعتبارات هیئت های ورزشی کم و محدود است اما تلاش می شود اعتبارات افزایش یابد. .
فنادی فر با بیان اینکه اعتبارات موجود به صورت عادلانه توزیع می شود، افزود: هیات های ورزشی باید اعتبارات لازم را از منابع دیگر تامین کنند که این امر منفعت زیادی در حوزه ورزش خواهد داشت.
وی تاکید کرد: سرانه های ورزشی در شهرستان ها با رویکرد جدید اداره کل ورزش و جوانان استان بررسی و بازنگری می شود.
فنادی فر یادآور شد: سالن های ورزش های رزمی در سطح شهرستان مدیریت و ساماندهی می شود و تجهیزات لازم برای این رشته فراهم می شود.
در ادامه جلسه رضاعلی بیگی فرماندار شهرستان بن گفت: یکی از آسیب ها و آسیب هایی که به این ورزش وارد می شود برخورد با فعالیت های جانبی آن است که باید مدیریت از آن پرهیز کرد.
علی بیگی اعلام کرد: مسابقات فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان برگزار می شود و فینال مسابقات نیز اردیبهشت ماه همزمان با یادواره شهدای روستای شیخ شعبان برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به ظرفیت های ورزشی روستای برده و سیل اخیر، در خصوص احداث مجموعه ورزشی در این روستا، بررسی های فنی و تخصصی توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید