سربازان تربت حیدریه مهمان یک مادر شهید بودند


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815486

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) مصادف با روز جوان، تمامی سربازان سپاه ناحیه تربت حیدریه در آیین آن روز شرکت کردند و مهمان یک مادر شهید شدند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; فرمانده سپاه تربت حیدریه در حاشیه این مراسم گفت: در این روز تمامی سربازان وظیفه اعم از مجرد و متاهل با لباس شخصی و خارج از پادگان به همراه خانواده در مراسم جشن و سرور شرکت کردند. روز جوان.”

سرهنگ ناصری موحد گفت: اهمیت این موضوع زمانی آشکارتر می شود که همه بدانند در این روز تمامی پست های سربازان سپاه به دست پرسنل می رسد.


وی افزود: در حالی که امروز تمامی سربازان سپاه در تالار اندیشه جشن می گیرند، این بستگان میهمان حاجیه خانم «کبری دادمی» مادر شهید 17 ساله شهید علیرضا حسن زاده هستند و ناهار را به همراه خانواده در منزل این مادر صرف می کنند. این شهید.»

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بنیاد شهید تربت حیدریه، از مجموع 15 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در منطقه، 708 نفر شهید، هزار و 695 نفر جانباز و 142 نفر آزاد هستند که از این تعداد 690 نفر بالای 25 درصد هستند.

هم اکنون 21 شهید گمنام در این شهرستان تشییع هستند که شامل: پنج شهید در پارک پیشکوه، پنج شهید در دانشگاه آزاد اسلامی، یک شهید گمنام در گلزار بهشت ​​عسکری، 2 شهید در باغ ملی، 2 شهید در کدکن، 2 شهید در شهرستان. بیگ در رباط سنگ 2 شهید، یک شهید در توپخانه 61 محرم و یک شهید در تیپ 177 ارتش وجود دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید