سربلندی تیم ملی آرزوی مردان و زنان ایرانی است / رقیب امروز ایران؛ عامل مشکلات کشور


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912633

فتحی گفت: امروز زن و مرد لباس تیم ملی را به عنوان لباس دل انتخاب کرده اند و مادران با تسبیح در دستان برای سربلندی ایران دعا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی فتحی رئیس هیات تیراندازی چهارباخ در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: بالاخره به ثانیه های آغازین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی نزدیک می شویم و مردم لحظه شماری می کنند تا شاهد این اتفاق باشند. برافراشته شدن پرچم ایران در قطر

وی ادامه داد: امروز مردان و زنان لباس تیم ملی را به عنوان لباس دل انتخاب کرده اند و مادران با تسبیح در دستان برای سربلندی ایران دعا می کنند.

فتحی افزود: دل مردم آنقدر مملو از شادی است که حتی معلولان عزیز هم مشتاق پرواز هستند و این شور و نشاط در جامعه نیز فراوان است.

این مسئول تصریح کرد: البته فقط حضور در جام جهانی یکی از بزرگ ترین انتخاب هاست که هر چهار سال یکبار فقط به 32 کشور دنیا تعلق می گیرد و حتی رفتن به سراغ بهترین ورزشکاران دنیا حال همه را خوب می کند.

وی گفت: صرف نظر از نتایج احتمالی آینده، اهتزاز پرچم سه رنگ ایران در مهم ترین و پرمخاطب ترین رویداد روز دنیا، حالتی پر از هیجان را برای ملت ایجاد می کند.

فتحی ادامه داد: امروز اولین بازی تیم ملی فوتبال در جام جهانی مقابل انگلیس است، کشوری که در 100 سال گذشته عامل قحطی بزرگ این سرزمین بود، امروز به مصاف فرزندان این سرزمین می رود.

این مسئول تاکید کرد: ورزشکاران محترم ملت با حضور خود پرچم ایران را به جهانیان برافراشتند و موفقیت آنها در تاریخ ثبت خواهد شد و ناکامی آنها چیزی از ارزش آنها نمی کاهد.

وی افزود: دشمن برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی موانع زیادی ایجاد کرد اما به برکت انقلاب همه نقشه های آنها شکست خورد و امروز ورزشکاران ایرانی قدرتمندتر از گذشته شده اند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت داریم و منتظر سربلندی آنها هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید