سرخس کانون وحدت، تعالی، رشد، سازندگی و انقلاب است/ حل مشکلات ایثارگران باید در رأس مشکلات کشور باشد.


ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818578

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از شهرستان سرا;

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان سراس گفت: حل مناسب مشکلات ایثارگران باید در رأس مشکلات کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس، سید میرحسین قاضی زاده هاشمی در سفر به شهرستان سراس در جمع نخبگان و اقشار مختلف مردم آن شهر در فرهنگسرای امام رضا (ع) گفت: و من بزرگم.

معاون رئیس جمهور گفت: سرخس کانون وحدت، تعالی، رشد، سازندگی و انقلاب است.

وی افزود: سوالات و نگرانی های زیادی درباره سرخس مطرح شده که برخی به صورت مکتوب و برخی دیگر شفاهی هستند. این سؤالات به صورت کتبی و شفاهی به رئیس جمهور ابلاغ می شود.»

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: حل مشکلات صراحی ها مربوط به وزارتخانه های مختلف است که آنها را دسته بندی کرده و به وزارتخانه ها می دهیم، فردا حتما در شورای اداری استان درباره مشکلات صراحی ها صحبت خواهم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: افتخار می کنم خدمتگزار شهدا و ایثارگران هستم، حل مناسب مشکلات ایثارگران باید در رأس مشکلات کشور باشد.

حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس نیز در این دیدار گفت: مردم سرخس مردم ولایتمدار و در خط انقلاب هستند و محروم و مظلوم هستند.

امام صرع روز جمعه گفت: اگر عزم جدی برای حل مشکلات در دولت های گذشته وجود داشت، این همه مشکل نداشتیم و با روی کار آمدن دولت مردم، امید مردم برای حل مشکلات زنده شد، هرچند که هیچ مشکلی پیش نیامده است، یک شب برای یک شب حل شود. «اما امید مردم این است که مشکلات حل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای سرخس، انتظار نمی رود سرخس دچار چنین مشکلاتی شود و از شما به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور می خواهیم مشکلات سرخس را فراموش نکنید و این مشکلات را به اطلاع رئیس جمهور برسانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید