سردار آجورلو تیم قدرتمندی را خواهد بست


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877873

پیشکسوت استقلال تهران با تاکید بر اینکه سردار آجورلو با درایت لازم تیم قدرتمندی را برای استقلال خواهد بست، گفت: هواداران نگران فصل نقل و انتقالات نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیبو شهبازیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به انتخاب ساپینتوی پرتغالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این مربی نتایج دفاعی و دفاعی دارد. سالها در اروپا مربی سطح اول بود.»

وی افزود: استقلال در شرایط بدی به سر می برد و تیمی که قهرمانی ایران را به نام خود ثبت کرد و از طرف او همه رکوردها را به دست آورد نباید اینقدر بلاتکلیف باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت و تنها توانست سجاد شهبازاده را جذب کند در حالی که تیم رقیب ستاره هایی را جذب کرد.

شهبازیان تاکید کرد: تیمی که برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش می کند باید در همه پست ها بازیکنان درجه یک داشته باشد، البته استقلال بازیکنان خیلی خوب است و با جذب سه تا چهار بازیکن در هافبک هجومی و مهاجم دوباره قهرمان می شویم. .

آیا او به موفقیت ساپینتو در استقلال امیدوار است؟ وی یادآور شد: ساپینتو بازیکن و مربی بزرگی بود اما برای استقلال نیاز به زمان دارد و این مربی را نباید با بازی های اول قضاوت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ورود افکار و حرفه های کنونی ساپینتو به ایران و استقلال می تواند برای فوتبال کشورمان مفید باشد.

شهبازیان با تاکید بر اینکه حفظ تیم استقلال بسیار مهم است، ادامه داد: سردار آجورلو مطمئنا با درایت و مصمم تیم قدرتمندی را برای فصل آینده می بندد و حالا که سرمربی انتخاب شده باید بازیکنان جدیدی پیدا شود. با استقلال تماس گرفت.

وی گفت: مدیریت باشگاه استقلال باید در کنار تیم بزرگسالان مراقب تیم های اصلی باشد زیرا در آینده این بازیکنان باید به تیم بزرگسالان بپیوندند و کادرفنی تیم شوند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید