سردار آزمون بالاخره می رود؟

سردار آزمون بالاخره می رود؟

در سال 2021 وضعیت بی ثباتی برای سردار آزمون به وجود آمد و ناامیدی او از عدم انتقال به تیم جدید به دلیل مخالفت زنیت در فصل تابستان به حدی بود که او در ماه های سپتامبر تا نوامبر موفق به گلزنی نشد. موضوع بد بودن کاپیتان مهاجم نیست، بلکه این است که روحیه ناپایداری دارد.

در تابستان لیون، فرانسه فعال ترین تیمی بود که سردار آزمون را منصوب کرد. بازیکنی که 6 ماه دیگر قراردادش با زنیت به پایان می رسد و لیون به دنبال جذب اوست. ماه گذشته مشخص شد زنیت قصد دارد با سردار آزمون قرارداد جدیدی امضا کند که پیشنهاد او از سوی بازیکن ایرانی رد شد. لیون فرانسه نیز پیشنهاد قرارداد چهار ساله داد و به نظر می رسید دوران حرفه ای او در سن پترزبورگ رو به پایان است. با این حال، آخرین صحبت های آزمایشی نشان می دهد که هنوز برای پایان دادن به رابطه او با زنیت زود است. سردار گفت مدیران زنیت از او به عنوان بازیکن حمایت می کنند. او همچنین معتقد است که هر بازیکنی دوست دارد در بهترین مسابقات قهرمانی بازی کند، اما نگفته که نمی خواهد در زنیت بماند.

بر اساس این گزارش به نظر می رسد میل به بازی در بهترین مسابقات قهرمانی در سردار آزمون چندان قوی نیست. شاید او می خواست به زنیت بگوید که آماده است قرارداد جدیدی با شرایطی بهتر از پیشنهاد در ماه نوامبر امضا کند. غول های فوتبال روسیه آماده پرداخت پول خوب به فوتبالیست های خوب هستند. میل به کسب درآمد زیاد نیز می تواند قوی تر از جاه طلبی برای بازی در جایی مانند ایتالیا یا آلمان باشد. آزمون در شرایط خوبی است و او بهترین مهاجم فوتبال روسیه است که خیلی ها دوست دارند در لیگ دیگری ببینند.

او در تابستان نیز به بایرلورکوزن روی آورد اما زنیت نتوانست جانشین مناسبی پیدا کند. اگر آزمون چند ماه پیش مشتاق قبولی بود، حالا جایگاه او تعیین کننده نیست. قیمت خرید تست 25 میلیون یورو است و این قیمت تا سال آینده کاهش نخواهد داشت. اکنون برای زنیت در دسترس است و باشگاه می تواند تا یک سال دیگر تست را بفروشد. حفظ این دارایی ارزشمند برای زنیت مهم است تا تابستان مجانی تقسیم نشود. به نظر می رسد آزمون نمی خواهد راحتی بازی در یکی از 5 لیگ برتر اروپایی را قربانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید