سردار آزمون با 560 میلیارد تومان در تیم زیدان!

مارسی در زمستان سعی کرد برای الکسیس سانچز یک شریک هجومی به خدمت بگیرد و گزینه اصلی آنها سردار آزمون بود. این مهاجم ایرانی در نیم فصل روزهای خوبی را در لورکوزن سپری نکرد و آماده جدایی از این تیم در زمستان بود. عملیات طولانی برای این انتقال صورت گرفت اما در نهایت موفقیت آمیز نبود و مارسی نتوانست آزمون را به خدمت بگیرد.

حتی مهاجم ایرانی اخیرا در مصاحبه خود به این انتقال ناموفق اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که انتقال من به مارسی تقریبا 100 درصد بود. می توانم بگویم که همه چیز در آخرین لحظه لغو شد. حتی شماره پیراهن من در مارسی قبلا انتخاب شده بود، اما در نهایت در لورکوزن ماندم.”

سردار آزمون با 560 میلیارد تومان در تیم زیدان!

این بازیکن 28 ساله اکنون در 32 بازی در تمامی رقابت ها 4 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است. البته لازم به ذکر است که AO تنها 11 بار در ترکیب اصلی لورکوزن حضور داشته است که این تعداد بسیار کم است.

طبق گزارش صبح چهارشنبه اسپورت بیلد، با وجود تمام این مشکلات، مارسی همچنان علاقه زیادی به او دارد. این رسانه آلمانی فاش کرد که باشگاه فرانسوی همچنان در حال بررسی جذب سردار آزمون است و باید بیش از 10 میلیون یورو برای او هزینه کند. این چیزی است که بایرلورکوزن می خواهد.

سردار آزمون با 560 میلیارد تومان در تیم زیدان!

بدیهی است که باشگاه بایرلورکوزن چندان مخالف فروش سردار آزمون نیست و همین موضوع می تواند به مارسی در روند جذب این مهاجم ایرانی کمک کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا مارسی در نقل و انتقالات زمستانی گذشته به عملیات ناتمام خود پایان می دهد و سردار آزمون بالاخره از لباس این تیم خلاص می شود یا خیر.

لازم به ذکر است که مارسی فصل ناامید کننده ای را پشت سر گذاشت. آنها در لیگ قهرمانان اروپا سقوط کردند و حتی جواز حضور در لیگ اروپا را هم کسب نکردند. در مسابقات قهرمانی فرانسه با وجود شروع نسبتا خوب، حتی کسب مقام دوم در پایان برای این تیم سخت به نظر می رسد. در واقع مشخص بود که این تیم فصل گذشته در هجومی دست و پنجه نرم کرد و به نظر می رسد خرید احتمالی سردار آزمون می تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید