سردار حاجی زاده: فرار 2000 آمریکایی با حمله موشکی به عین الاسد به بیان

سردار حاجی زاده: فرار 2000 آمریکایی با حمله موشکی به عین الاسد به بیان

روز جدید : سردار حاجی زاده گفت: رئیس جمهور آمریکا در مقابل دیدگان جهانیان دست به ترور شهید سلیمانی زد زیرا می خواست در انتخابات ریاست جمهوری آینده با ترور حاج قاسم حمایت صهیونیست ها را جلب کند اما به برکت خون شهید سلیمانی استعفا داد.

همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی امروز در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت شهید سلیمانی را تحت فشار صهیونیست ها دانست.

وی انگیزه رئیس جمهور وقت آمریکا از ترور حاج قاسم را برشمرد و افزود: برکت خون شهید سلیمانی از سمت وی ​​حذف شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان با کشتن سردار دالاها فقط به دنبال برکناری یک فرمانده نبودند، ادامه داد: در مجموع باید مردم ایران را تحت شدیدترین فشارها و تسلیم قرار دادن که ممکن است شروع شود. ترور حاج قاسم، اما به برکت خون حاج قاسم، این تهدید به فرصتی تبدیل می شود که سرآغاز افول رژیم آمریکاست.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: همه پایگاه های آمریکا پس از ترور حاج قاسم در حالت تدافعی بودند، اما اشرافیت نیروهای مسلح سیلی بزرگی به استکبار جهانی زده است.

وی در خصوص میزان خسارات وارده به پایگاه عین الاسد تاکید کرد: بلافاصله پس از حمله موشکی، دشمن با هواپیمای سی 130 و نیروی زمینی اقدام به دفاع از خود کرد، اما آنطور که مشخص شد جمعیت زیادی حدود 2 هزار نفر بود. مردم بیابان ها فرار کردند و بسیاری از تجهیزات نابود شدند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهدید رئیس جمهور آمریکا برای حمله به 52 نقطه حساس ایران را ناشی از اعتماد به نفس پس از ترور حاج کاسم دانست و گفت: ایران آماده بود اما پس از حمله ایران معادلات کاملا تغییر کرد.

حاجی زاده نتایج واکنش ایران به ترور حاج قاسم را روشن کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه برکت خون شهید سلیمانی هویت پلید استکبار جهانی را به جهانیان نشان داد، گفت: اقدام غیرانسانی رژیم آمریکا و لابی صهیونیستی به جهانیان نشان داد که شعارهای بین المللی را زیر پا می گذارند تا به اهداف خود برسند. اهداف اما نمی‌دانستند که خون حاج قاسم برای استکبار خطرناک‌تر از خود آن بزرگوار است، بنابراین اکنون با خروج ذلت‌آمیز آمریکا از افغانستان و پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن، شاهد هستیم آغاز افول در غرب

دیدگاهتان را بنویسید