سردار دلا اسلام ناب محمدی را در دنیای امروز تقویت می کند/ محبوبیت حاج قاسم فقط مختص شیعیان نیست

ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795513

این صیاد با اشاره به نقش وحدت آفرین سردار سلیمانی گفت: محبوبیت سردار دلها تنها در بین شیعیان نیست، بلکه در جهان اسلام و فراتر از آن، هر آزاده طلب حقانیت، شیفته سردار سلیمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ علی ماهیگیر محقق و محقق اهل سنت جنوب کشور در گفت و گوی اختصاصی با هرمز با اشاره به ارتباط عاطفی افراد مختلف با سردار سلیمانی گفت: افراد مختلف فارغ از حزب، قبیله، مذهب و منطقه. شیفته سبک و سیاق زندگی صادقانه این شهید بزرگوار هستند.

امام جمعه اهل سنت روستای گوهردو سیریک گفت: زندگی سردار عزیزمان از ابتدا تا زمان شهادت در مسئولیت های مختلف خدمات ماندگاری داشت، بنابراین چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه امنیت داخلی به ویژه در جنوب شرق کشور. و در عرصه بین الملل هم نیروهای کودس و هم قیام اخیر حضور پر رنگ و موثری داشتند.

این صیاد با اشاره به تدفین تاریخی و کم نظیر سردار سلیمانی در شهرها و امامزاده های مختلف، گفت: اخلاص در عمل باعث شد این شهید بزرگوار شود، از این رو آنها شهید فریبنده ترین فرقه زمان بودند.

وی با اشاره به نقش وحدت آفرین سردار سلیمانی گفت: محبوبیت سردار دلا نه تنها در بین شیعیان، بلکه در جهان اسلام و فراتر از آن است و هر آزاده طلب حقانیت، شیفته سردار سلیمانی است.

محقق و نویسنده اهل سنت جنوب کشور اذعان داشت: با شهادت سردار سلیمانی درخت بزرگ اسلام در سطح بین المللی و جهانی دوباره طلوع کرد و مظلومیت آن بر همگان آشکار شد.

صیاد گفت: سردار سلیمانی جان و جان خود را فدای آرمان های نظام، انقلاب و اسلام کرد و عملکرد این شهید والامقام باید الگویی برای همه مدیران باشد تا در کار خود موفق باشند.

وی خاطرنشان کرد: سردار دلا جریان اسلام ناب محمدی را در دنیای امروز تقویت کرد و شاید کشورهای مختلف از شهادت ایشان غمگین شدند و برادر و پناهگاه بزرگی را از سردار به امت اسلامی از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید