سردار سلیمانی ستاره بی بدیل آسمان ولایت

ساعت: 00:28
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797697

یادداشت حکیمانه دکتر روازاده به مناسبت دومین سالگرد ارتحال سردار حاج قاسم سلیمانی:

میراث حاج قاسم سلیمانی، فرزندان خورشید و سربازان سلحشور، محور مقاومتی هستند که راه و سنت او را ادامه داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حکیم دکتر حسین روازاده; دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در یادداشتی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نوشت:

در سحرگاه 4 ژانویه 2017، در آسمان و خیابان های بغداد، ترسوها و ستمگران تاریخ گرد آمدند تا نور را در تاریکی تاریکی غوطه ور کنند. تاریخ شهادت در اسلام چقدر زیبا و عاشقانه است. در سحرگاه نوزدهم ماه مبارک رمضان، دشنه های آماده خاموشی نور امام از زیر مانتوها بیرون آمدند تا آسمان امام و ولایت را ویران کنند و به هدف شوم خود رسیدند. چه نام زیبایی برای عاشقان در سحر. شهید زنده انقلاب اسلامی و جهان اسلام به خوبی دریافته بود که زمان سفر از زمین به معبودش فرا رسیده است و بار سفر را به آن جا انداخته بود. همه شواهد نشان می دهد که سردار می دانست که می خواهد برود. خداوند بندگان صالح خود را دوست دارد و در راه اسلام و دین خدا به آنها کمک می کند تا به خواسته های خود برسند. جنایتکاران تاریخ گمان می کردند سردار دلیر اسلام را کشته اند و به آن جنایت افتخار می کردند، اما نمی دانستند آرزوی قلبی حاج قاسم سلیمانی شهادت در نبرد با دژهای زمین است. شهادت ایشان شبیه شهدای کربلا بود. مثل حضرت ابوالفضل (ع) دستش بریده شد، مثل حضرت علی اکبر (ع) پیکرش را به عنوان سالار شهیدان پاره کردند; من حسین (ع) را از دست داده ام!

سحرگاه سیزدهم دی ماه دو سال پیش فرمانده ما فوت کرد و با حسرتی که برای همیشه نبود ما را ترک کرد. عجب میدان نبرد و حماسه چه داغ دل ما را که هرگز سرد نمی شود. نامی که بر زبان جاری می شود اشکی است که مشتاق فرود آمدن از چشم است. سردار انقلاب، سردار اسلام، سردار خیر، سردار جوانمردی، سردار اخلاق و سردار رافت و مهربانی، گرچه به آرزوی دیرینه خود رسیدی، اما ما طاقت خود را به پایان رسانده ایم و هر شبانه روز بر قاتلان شما لعنت می فرستیم. .

سردار حاج حاج قاسم سلیمانی ستاره بی بدیل ولایت; مردی که تمام عمر و هستی خود را به معنای واقعی در ولایت سید علی خامنه ای سپری کرد و ایران را حرم ولایت می دانست; حرمی که به گفته خودش باید با جان و دل از آن محافظت کرد. دو سال از عروج آسمانی سردار می گذرد اما گویا همین دیروز سردار با یک پا در میدان نبرد با تروریست های تکفیری و استکبار جنایتکار و با پای دیگر به کمک سیل زدگان خوزستان و کمک به مستمندان در ایران بود. و منطقه مردی فراتر از مرزهای جغرافیایی که آزادی خواهان در سراسر جهان او را می نامند. بزرگان پس از شهادت سردار به حضور وی برای یاری در جاهایی که استکبار جهانی توطئه و خیانت به ملت ها و دولت های آزادی خواه داشت اذعان داشتند. شهید حاج قاسم سلیمانی با دشمن که از سایه او هم می ترسید، کاری کرد.

میراث حاج قاسم سلیمانی، فرزندان خورشید و سربازان سلحشور محور مقاومتی هستند که راه و سنت او را ادامه داده اند. محور مقاومت درخت تنومندی شده است که بدون آن تمام معادلات منطقه حل نشدنی است. محورهای غربی یهودی و عربی که مثلث شوم توطئه و خیانت در منطقه و جهان را تشکیل دادند، در برابر محور مقاومت رو به افول هستند و به زودی جشن پیروزی را در بیت المقدس خواهیم گرفت. فرمانده ما برمی گردد، بله، برمی گردد. چون بنده صالح خدا و در رکاب آخرین امام اهل بیت (ع) است، به نبرد با لشکر ستمگران می آید تا زمین را از لوث ظلم و ستم پاک کند; زیرا او بنده ای صالح و برگزیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید