سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس مشوق سازندگی و حکومت ملی در عراق هستند.


ساعت: 19:19
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919635

شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق طی سخنانی به یاد سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرماندهان جبهه مقاومت گفت: ژنرال های کشته شده مقاومت الهام بخش ما در کسب قدرت هستند. ساخت عراق و تحقق حاکمیت ملی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کانال تلگرامی الحشد الشعبی عراق، شیخ حزالی طی سخنانی در مراسمی در بغداد پایتخت عراق به مناسبت کشته شدن رهبران جبهه مقاومت. توسط نیروهای آمریکایی تاکید کرد که فرماندهان در مبارزه با تروریسم همچنان اثر و نقش دارند و نفوذ آنها همچنان مستمر و حضوری است و نسل امروز و فردا باید صبر و استقامت را از خون شهدا بیاموزند.

دبیرکل عصائب اهل الحق افزود: دو شهید سرافراز حاج ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی میدان جدیدی را برای این نسل گشودند و خونشان تاثیری بر جای گذاشت که قبلا وجود نداشت.

وی افزود: ما از اقتدار، درایت و مهربانی رهبران پیروزی (در برابر داعش) الهام گرفتیم و آنها همچنان به ما الهام می‌بخشند و اقتدار، ساختن و تحقق حاکمیت ملی عراق را به ما القا خواهند کرد.

هزالی افزود: به برکت خون فرماندهان مقاومت در برابر توطئه بزرگ (تروریسم داعش) که موجودیت عراق را هدف قرار داد، پیروز شدیم.

سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه 8 تن دیگر صبح روز جمعه 13 ژانویه 2018 در مسیر فرودگاه بغداد کشته شدند. به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و توسط پهپادهای وزارت دفاع آن کشور (پنتاگون) کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید