سردار سلیمانی پرچمدار مقاومت جهان اسلام / تفکر حاج قاسم سلیمانی مرز جغرافیایی نمی شناسد

ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794420

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان:

محمدحسن سلام گفت: شهید سلیمانی ظرفیت عظیمی در جهان اسلام برای تربیت نیروهای محور مقاومت از کشورهای مختلف ایجاد کرده و به عنوان پرچمدار محور مقاومت در جهان اسلام شناخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، سردار شهید سلیمانی را نماد مقاومت و ایستادگی امت اسلامی در برابر نظام سلطه دانست. روز خدا و روز مقاومت در جبهه اسلام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان نقطه عطف وجود و حضور شهید سلیمانی در منطقه را انهدام گروهک تروریستی داعش و بریدن غرب دانست. توسط جامعه اسلامی

وی سردار دلا را نمادی از یک فرمانده مخلص و مجاهد واقعی دانست و خاطرنشان کرد: وی دانش آموز و تربیت یافته مکتب ائمه انقلاب و تمام وجودش تربیت شده مکتب اسلام بود. بدست آورد.

این مسئول یادآور شد: راه شهید سلیمانی برای حفظ و ادامه راه انقلاب باید ادامه داشته باشد و امروز ترویج و نهادینه شدن روحیه ولایتمداری و سیره سردار سلیمانی در جامعه امروز ضروری است.

سلامی با تاکید بر اینکه امنیت منطقه حاصل برکت سردار سلیمانی است، اذعان داشت: این فرمانده جبهه اسلام با متحد کردن عناصر مختلف جبهه مقاومت و تبدیل آنها به ید واحد، دستاوردهای آشکار و پنهان بسیاری را در منطقه رقم زد.

وی با اشاره به جایگاه شهید سلیمانی در جهان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ظرفیت عظیمی در جهان اسلام برای تربیت نیروهای مقاومت از کشورهای مختلف ایجاد کرده و به عنوان پرچمدار محور مقاومت در جهان اسلام شناخته می شود. .

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه شهادت سردار دلا باعث آشفتگی، اتحاد و انسجام بیشتر در جبهه مقاومت شده است، افزود: راه این شهید بزرگوار در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و شاهد حرکت خودجوش جوانان بسیاری هستیم. حاج قاسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید