سردار فدوی: دشمنان حتی با التماس هم نتوانستند مردم را از خیابان بیرون کنند

سردار فدوی: دشمنان حتی با التماس هم نتوانستند مردم را از خیابان بیرون کنند

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان تلاش زیادی کردند تا مردم را به خیابان ها بکشانند اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر هم نماز خواندند اما باز هم نتوانستند چرا که خداوند حافظ دل های مردم است. مردم.

: سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین دوره ملی داستان های پیشرفت و امید که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه باید محکم و با اعتماد به نفس و اعتماد به نفس سر کار رفت. با مقایسه وقایع اخیر کشور با جنگ احزاب در رأس اسلام، تصریح کرد: در جنگ احزاب همه بدخواهان جهان جمع شدند و به کعبه رفتند و در آنجا قطعنامه ای صادر کردند که در آن تاکید کردند که محمد صلی الله علیه و آله را در هر شرایطی باید بکشیم، حتی اگر مشرک و مدینه شوند، ویران می کنیم و خاکش را زباله می کنیم.

وی افزود: هیچ زمانی در تاریخ نیست که شیطان بزرگی مانند آمریکا و همرزمانش آنقدر متحد و دشمنی کرده باشند که در این 44 سال با انقلاب اسلامی دشمنی داشته باشند و حتی یک بار هم دست از دشمنی برندارند. روز.”

سردار فدوی با طرح این سوال که چرا نتیجه این حجم از دشمنی به نفع آنها نبوده و آیا عوامل مادی و دنیوی ما باعث این نتیجه شده است، تصریح کرد: عوامل مادی ما الان هم قابل مقایسه با دشمنان نیست، فقط آمریکا امسال است. در ابتدای سال جاری بودجه نظامی 855 میلیارد دلار بود که در 755 پایگاه خارجی نیرو دارد و هزینه های آنها را پرداخت می کند. چرا نتایج معکوس است؟ خود آمریکایی ها اعتراف می کنند که نتایج آنها را تحقیر کرد.

جانشین فرمانده سپاه گفت: در زمان اوباما آخرین وزیر دفاع به امارات آمد و به پایگاه ظفره رفت، پشت سرش هواپیمای گلوبال هاوک بود، همان هواپیمایی که توسط ما سرنگون شد. ما و متحدان منطقه ای و فرامنطقه ای خود باید ظرفیتی ایجاد کنیم که بازدارنده ای علیه ایران باشد.

وی ادامه داد: در دنیا سه سطح وجود دارد، سطح اول این است که یک کشور قدرت دفاع از خود را داشته باشد، سطح دوم این است که یک کشور قدرت بازدارندگی داشته باشد، یعنی دشمن احساس کند آسیب به یک کشور حمله می کند. از فایده اش بیشتر است، این همان سطحی است که در دهه هفتاد به آن رسیدیم. سطح سوم اقدام اصلی ما در این سطح است.

سردار فدوی با اشاره به اغتشاشات چند ماه اخیر در کشور گفت: در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی با جنگ جدیدی مواجه شدیم و دشمنان انقلاب برای این جنگ جدید زحمات زیادی کشیدند و برای عوامل خود در این جنگ تلاش کردند. کشور. اما باز هم اشتباه کردند، مطمئن بودند که پیروز خواهند شد، اما مثل دفعات بی‌شماری قبل شکست خوردند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند تا مردم را به خیابان بیاورند اما ناکام ماندند و در این روزهای آخر التماس کردند اما نتوانستند چرا که خداوند حافظ دل مردم است.

وی به مناسبت برگزاری دوره «روایت پیشرفت» با بیان اینکه از آنچه در رسانه‌ها داریم کم انجام داده‌ایم و بیشتر داشته‌هایمان برای اعلام و نمایش نیست، بلکه برای اقدام به موقع است، گفت: روایت کنید، ابتدا باید بفهمیم که چه می‌گوییم.» باور کنید مسلمانان باید برای تقویت اعتقادات خود برنامه داشته باشند.

سردار فدوی بالاخره گفت: تصویر بسیار مهم است، تصویر ما برخلاف دشمنان ما مبتنی بر حقیقت و واقعیت است که باعث افزایش عزت نفس و اعتبار می شود. باید مواظب باشیم وقتی سر کار می رویم با جان و دل انجام دهیم و به این آیه شریفه توجه داشته باشیم تا توان و توان خود را هر روز افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید