سردترین منطقه استان یزد دمای 12- درجه داشت/ ادامه یخبندان در ارتفاعات استان

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802736

دهگانی کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه یخبندان در ارتفاعات استان ادامه دارد، گفت: سردترین منطقه استان یزد 12- درجه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان الله دهقانی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص دمای هوای یزدرسا گفت: شب گذشته یکی از سردترین شب های امسال در استان یزد بود و دمای هوای یزد به منفی 3 درجه سانتی گراد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از سردترین نقاط استان یزد اسفند آباد ابرکوه با منفی 12 درجه بوده است، افزود: شهر اشکذر منفی 11 درجه، شهرستان میبد منفی 10 درجه بوده و به نوعی تمام مراکز شهرستان های استان یزد دارای فرعی هستند. -دمای صفر

دهقانی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود از امروز روند افزایش دما در استان یزد داشته باشیم، اذعان داشت: دیروز دمای هوای یزد در گرم ترین هوا به 12 درجه رسید که امروز به 14 تا 14 درجه و تا پایان آن افزایش می یابد. هفته به 16 درجه می رسد.

کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه در ارتفاعات استان شاهد یخبندان خواهیم بود، گفت: به مرور زمان و تا پایان هفته از شدت یخبندان و برودت هوا کاسته می شود.

وی از افزایش یک تا دو درجه ای دمای شبانه یزد خبر داد و افزود: پایداری هوا تا روز چهارشنبه ادامه دارد و شاهد انباشت آلاینده های هوا در مناطق صنعتی و پرتردد استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید