سردخانه 10 هزار تنی در منطقه کهریزک به بهره برداری رسید


ساعت: 20:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806568

امشب در افتتاح نمادین چند پروژه در شهر ری، سردخانه 10 هزار تنی منطقه کهریزک به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، امشب در افتتاح نمادین برخی از پروژه ها در شهر ری سردخانه 10 هزار تنی در منطقه کهریزک به بهره برداری رسید.

این سردخانه در دو فاز هر کدام با ظرفیت 10 هزار تن انواع میوه و تحویل به بازار مصرف تهران و سایر نقاط کشور ساخته می شود.

فاز اول این سردخانه با صرف وام 300 میلیارد تنی که عمدتاً با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با استفاده از بهترین تکنولوژی روز، حداقل مصرف انرژی و هزینه و بالاترین کیفیت اروپایی و ایرانی به بهره برداری رسیده است. استانداردها

جهاد کشاورزی مدیر شهر ری در مراسم افتتاح سردخانه گفت: مصرفی.

جبرئیل برادری گفت: بنابراین با توجه به هدر رفت منابع و فرآورده های آبی، توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی برای کاهش ضایعات یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی است.

وی گفت: در این راستا پروژه های مختلفی در شهر ری اجرا شده یا در حال ساخت است که ظرفیت سردخانه های استان تهران 500 هزار تن است که 250 هزار تن آن در شهر ری قرار دارد.
جهاد کشاورزی مدیر شهرستان ری با تمجید از بهره وری بخش کاساورزی تاکید کرد: سردخانه ها به عنوان واسطه تولید و مصرف می توانند نقش اساسی در کاهش ضایعات محصولات باغی و کشاورزی داشته باشند.

اخوان از وجود پتانسیل های بالقوه و بالفعل در صنایع سرمایشی و تبدیلی و جانبی در استان تهران خبر داد و ادامه داد: توسعه صنایع جانبی و یخچال های نگهداری میوه می تواند سهم بسزایی در کاهش ضایعات محصولات داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید