سردرگمی و نگرانی تل آویو از دیدار عمومی با صهیونیست ها در قطر


ساعت: 01:19
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914119

برخورد با تماشاگران مسلمان در مسابقات جام جهانی 2022 قطر باعث نگرانی رژیم صهیونیستی و شهروندان آن شده است به گونه ای که شکایت این رژیم را در تل آویو به دنبال داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم با ارسال پیامی به قطر و فیفا نسبت به اقدامات هواداران مسلمان علیه رسانه ها و حامیان این رژیم اعتراض کرد.

بر اساس آن گزارش، شورای امنیت داخلی رژیم درباره امکان صدور هشدار سفر به قطر رایزنی کرده است.

رویارویی تماشاگران عرب با شهروندان رژیم صهیونیستی در قطر باعث شد این رژیم هویت شهروندان خود را پنهان کند.

در همین راستا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه از تمامی روزنامه نگاران اسرائیلی حاضر در قطر درخواست کرد که هویت خود را کاملاً مخفی نگه دارند و به زبان عبری صحبت نکنند و از علائم و نشانه هایی که نشان دهنده اسرائیلی بودن آنها باشد استفاده نکنند.

این شرکت از روزنامه نگاران اسرائیلی خواست از میکروفون هایی استفاده کنند که بدون علامت هستند و آنها را اسرائیلی نمی دانند.

صهیونیست ها از اعلام هویت خود در قطر می ترسند، زیرا روزنامه نگاران اسرائیلی که می خواستند با تماشاگران جام جهانی قطر مصاحبه کنند، در روزهای اخیر بارها و بارها رویگردان شدند و هیچکس حاضر به مصاحبه با آنها نشد.

اشغالگران اسرائیلی فکر می کردند عادی سازی روابط با چند کشور عربی امنیت و آینده بهتری را برای آنها به ارمغان می آورد، اما جام جهانی قطر ثابت کرد که مانند گذشته جایی در منطقه و در بین کشورهای اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشورهای عربی هستند. کشورهایی که روابط رسمی با رژیم اشغالگر دارند، داشته اند، نداشته اند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ ترین موضوعات جام جهانی کنونی تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید