سرعت توسعه قزوین با تصویب سفر رئیس جمهور 9 برابر شد


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836500

مهدی رجانی با بیان اینکه با سفر رئیس جمهور به استان قزوین بودجه سالانه تقریباً 9 تا 10 برابر بیشتر از بودجه عمرانی هزینه شده در استان در سال گذشته است، گفت: افزایش سرعت توسعه و رشد استان 9 برابر شده است. ..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی رجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به استان قزوین گفت: در این سفر مصوبات مهمی برای استان به مبلغ 11.55 میلیارد تن و 250 میلیون یورو معادل 19 هزار میلیارد ریال به صورت ریالی انجام شد. و این مقدار در دو سال تقسیم می شود.

وی افزود: با سفر رئیس جمهور به استان قزوین، بودجه سالانه تقریباً 9 تا 10 برابر بیشتر از بودجه عمرانی هزینه شده در استان در سال گذشته است که به معنای افزایش 9 برابری نرخ توسعه و رشد استان است.

اختصاص یک میلیارد میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی

معاون هماهنگی عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان راهکارهای مناسبی از جمله راه اندازی فرودگاه، توسعه حمل و نقل ریلی و عمومی، اجرای پروژه های آب و سد، بهسازی راه ها و ارتقای کیفی آنها، شریان های حیاتی، راه های روستایی، توسعه و… زیرساخت های فرهنگی و ورزشی و تکمیل پروژه های آموزشی اتخاذ شده است.

رجانی اذعان داشت: آنچه در سفر رئیس جمهور به استان قزوین تصویب شد، برابر استان هایی است که چهار برابر استان ما جمعیت دارند و این حاصل همدلی تیم مدیریتی استانی است که به برکت سیزدهمین روز محقق شد. دولت. “

وی ادامه داد: اختصاص هزار میلیارد تن برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی با پیشرفت فیزیکی کمتر از 20 درصد یکی از پروژه های مهم و انحصاری از زمان سفر رئیس جمهور به استان قزوین است.

پردیس سینمایی در قزوین ساخته می شود

این مقام مسئول با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام در راستای سیاست های دولت سیزدهم، ادامه داد: اعتبارات مناسبی برای این پروژه ها در استان پیش بینی شده است و در صورت تداوم انسجام و حاکمیت مردم تا دو سال آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهند بود. “

رهجانی در پایان، اخذ مجوز برای ساخت پردیس سینمایی را از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین دانست و گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید