سرقت هزار میلیاردی از خانه ای در تهران

سردار علیرضا لطفی گفت: 23 اسفند سال گذشته کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران از سرقت منزلی در پایتخت خبر دادند. صاحب خانه خارج از تهران زندگی می کند.

وی افزود: در بازرسی از منزل مشخص شد این سرقت توسط یکی از آشنایان و اموال ارزشمندی از جمله: فرش دستباف، ظروف مسی، نقره، تلویزیون، سفره های نفیس و … صورت گرفته است. به ارزش تقریبی هزار میلیارد ریال توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

لطفی گفت: در تحقیقات در محل مشخص شد مردی 30 ساله به نام فرامرس به عنوان نگهبان در ساختمان زندگی می کند. کارآگاهان با توجه به دلایل و مدارک پلیسی به فرامرز مشکوک شدند. وی به سرقت خود اعتراف کرد.

سارق جوان در اظهارات خود گفت: 6 سال است که در این ساختمان به عنوان سرایداری مشغول به کار هستم و به دلیل مشکلات مالی در غیاب مالباخته، 4 سال پیش به تدریج اموال ارزشمندی را از خانه سرقت کردم و اموال مسروقه را فروختم. ویژگی. دارایی و امرار معاش کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در عملیات پلیسی 8 سارق اموال مسروقه را شناسایی و از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه به ارزش 20 میلیارد تن کشف و ضبط کردند.

لطفی خاطرنشان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات انجام شده توسط قاطرها مشخص شد که بخشی از اموال ارزشمند مانند فرش های نفیس به کشورهای همسایه منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات پلیسی برای کشف سایر اقلام مسروقه و شناسایی سرقت های احتمالی توسط کارآگاهان اداره هفدهم ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید