سرلشکر سلامی: سپاه ضامن امنیت ملی کشور است

سرلشکر سلامی: سپاه ضامن امنیت ملی کشور است

روز جدید : فرمانده کل سپاه در حاشیه مرحله زمینی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 سپاه گفت: آنچه امروز در این رزمایش به نمایش گذاشته شد ترکیبی از عناصر کلیدی نیروی زمینی سپاه از جمله پدافند قوی بود. در موقعیت های ثابت

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مرحله زمینی رزمایش مشترک هفدهمین پیامبر اعظم(ص) از نیروی زمینی به عنوان ضامن حریم کشور یاد کرد. یکپارچگی و امنیت ملی گفت: این ترکیبی از عناصر کلیدی توان رزم زمینی سپاه از جمله مواضع دفاعی قوی، عملیات ضد هلی برن، استفاده از پهپادهای تهاجمی، مین های پرشی و قدرت آتش زرهی بود.

وی افزود: تلفیقی از رشته های مختلف نازا، تلفیقی از آتش و حرکت در برابر دشمنان چه در مواضع ثابت و چه در مواضع متحرک است و این نشان دهنده توسعه تاکتیک های جدید برای نیروهای زمینی است که با استفاده از تمامی سامانه ها، هم نیروی تهاجمی پیدا کرده اند. یک نیروی تدافعی. «پایدار و در حال حرکت روی زمین در برابر هر دشمنی.

وی گفت: از نکات جدید در این رزمایش می توان به استفاده موثر از پهپادها برای حمله انتحاری و شناسایی مولفه های جدید قدرت تهاجمی زمینی ما، استفاده موثر از توان تهاجمی بالگردها، پرتاب موشک و موشک های دوربرد اشاره کرد. . از هلیکوپتر دور است همچنین استفاده از مین های پرشی علیه اهداف متحرک دشمن و قدرت آتش دقیق یگان های توپخانه نیز موثر است.

فرمانده کل سپاه فرماندهی، کنترل و فرماندهی نوین و سیستماتیک را محورهای رزمایش عنوان کرد و گفت: این ویژگی بارز هماهنگی متوازن را در عرصه میدانی نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید