سرمایه گذاری نزاجا بر روی سلاح های «دور زنانه».


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808297

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: چهار ویژگی برای تجهیزات نزاجا تعریف کرده ایم و امروز سرمایه گذاری در سلاح های دوربرد، امتیاز زنان، اتوماسیون و اطلاعات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوره تئوری بورد آموزش نظامی شهید صیاد شیرازی دانشگاه علوم و هوافضای شهید ستاری گفت: مقام معظم رهبری در شناسایی غیبت امام زمان (عج) به ما کمک می کنند. – عصر (عج) راه راست است، اما وکیل.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی الگوی جاودانه است، افزود: شهید صیاد شیرازی ولایت مداری را با گوشت و پوست و خون خود لمس کرد و سرباز واقعی ولایت فقیه بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در 22 اسفندماه گفت: ملت قهرمان ایران حماسه ای دوباره آفرید و ماهیت اساسی و ولایی خود را به نمایش گذاشت.

امیر حیدری با بیان اینکه باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم، تصریح کرد: دست اندرکاران دوره های شورای آموزش افسری تلاش می کنند نسل به نسل خط قرمز شهادت را الگوبرداری کنند و هرگز فراموش نشوند.

وی افزود: دوران حفاظت مقدس گنجینه بزرگی است که هر چقدر هم آن را بگیریم به این گنجینه اضافه می شود و هرگز فراموش نمی شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با آموزش و تسلیح نیروی زمینی و هوایی ارتش با دشمن افسارگسیخته مقابله کرد.

امیر حیدری خطاب به دانشجویان شرکت کننده در دوره آموزشی نظامی گفت: امروز تنها با سلاح نمی توان جنگ را پیروز شد. جنگ علمی است که مردم سراسر جهان با بهره گیری از هنر فرماندهی می توانند با دانش جنگ و تجهیزات به روز پیروز جنگ شوند.

وی یادآور شد: نیروی هوایی دلاور ما در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمن متوجه شود که نیروی الهی است و دشمن را سر جای خود نشاند و در دریا ناوگان ارتش ایران، ناوگان صدام ملعون بود. حذف شده است.”

فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشت، گفت: در دوران دفاع مقدس ارتش در تمامی عملیات ها به زور حضور دارد و پس از جنگ نیز ارتش میادین مین را پاکسازی می کند. به یاری ملت شتافت.

امیر حیدری تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش از سال 1354 تا 1360 در مرزهای جنوب غرب و غرب کشور نبرد نفس گیر با منافقین و ضدانقلاب داشت و ما به عنوان دفاع مقدس در مرز مستقر شدیم و با منافقین که در شماره 1369 ذکر نشده بود جنگیدیم. کتاب.

وی با اشاره به تجهیزات و تسلیحات ارتش گفت: 4 ویژگی برای تجهیزات ارتش تعریف کرده ایم و امروز سرمایه گذاری ما در سلاح های دوربرد، نقطه زن، قابلیت اتوماسیون و هوشمندسازی را دارد.

فرمانده ارتش با اشاره به تشکیل یگان موشکی در ارتش گفت: منابعی را ایجاد کردیم تا بتوانیم تجهیزات ارتش را تغییر دهیم و نیروهای واکنش سریع را جایگزین تجهیزات کنیم.

امیر حیدری گفت در 45 نقطه کشور در حال ساخت خانه های سازمانی و پادگان جدید هستیم، در ارتش هستیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید