سرمربی ارشد در تیم ملی دلیل استعفای نکونام!

اگرچه سخنگوی باشگاه فولاد تاکید کرد که این استعفا مخالف بوده و نکونام به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد اما این خبر مورد توجه رسانه های اسپانیایی نیز قرار گرفت.

خوستان استیل به دلیل سال ها حضور نکونام در تیم اوساسونا و همچنین حضور مربیان و بازیکنان اسپانیایی در تیم استیل یعنی روبرتو تورس و الکس آلگریا در کانون توجه رسانه های اسپانیایی قرار گرفته است.

به همین دلیل استعفای نکونام ساعاتی پس از اعلام آن در نشست خبری در اسپانیا پخش شد و دلیل این امر فرصت حضور این مربی در تیم ملی ایران بود!

وبسایت diariodenavarra در این رابطه نوشت: با صعود فولاد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ناکونام بمبی پرتاب کرد. بازیکن سابق اوساسونا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل الفیصلی گفت: این آخرین بازی من بود. من بیشتر روی نیمکت نخواهم بود. این تصمیم را به خاطر شرایط سختی که برای ما فراهم کردند، گرفتم.”

در این دیدار روبرتو تورس در ترکیب اصلی قرار داشت. با وجود این دستاورد تاریخی برای ایران، نکونام ترجیح داد استعفا دهد. رسانه های محلی از احتمال سرمربیگری نکونام در تیم ملی خبر می دهند. این آرزوی بزرگ نکونام بود که کفش هایش را آویخت (خداحافظی از فوتبال) در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد: این آخرین بازی من بود. من دیگر روی نیمکت نمی نشینم. دو جام بردم و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردیم. ما این کار را انجام دادیم، اما اعتبار بیشتر به تیم و بازیکنان من است. از آنجایی که در یک ماه گذشته این موضوع رعایت نشده است، دیگر اینجا نخواهم بود.»

دیدگاهتان را بنویسید