سرمربی بعد از رسوایی بزرگ استعفا نمی دهد

سرمربی بعد از رسوایی بزرگ استعفا نمی دهد

روبرتو مانچینی که تیمش جمعه شب در مرحله نیمه نهایی پلی آف اروپا با شکست 1-0 مقابل مقدونیه شمالی در پالرمو از حضور در جام جهانی 2022 قطر بازماند، به نظر می رسد نیمکت نشین ایتالیایی باشد. تیم ملی فوتبال مانچینی تنها چند هفته قبل از قهرمانی آتزوری در یورو 2020، قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایتالیا تا سال 2026 تمدید کرد.

اسکای اسپورت ایتالیا پیشتر گفته بود؛ یک روز پس از شکست آتسوری مقابل مقدونیه شمالی و حذف ایتالیا از جام جهانی برای دومین بار متوالی، مانچو در کمپ تیم ملی ایتالیا در کورچیانو با بازیکنانش دیدار کرد و به نوعی اعلام کرد که قصد کناره گیری ندارد. او نمی خواهد به رهبری لاجوردی ادامه دهد.

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، پس از شکست آتزوری در مقابل مقدونیه شمالی و ناکام ماندن این تیم در جام جهانی قطر، اعلام کرد که قصد اخراج مانچینی را ندارد. گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت حالا اعلام کردند که سرمربی ایتالیایی به کار خود در تیم ملی ایتالیا ادامه خواهد داد. بر اساس این گزارش ها، مانچو قصد استعفا ندارد و دیدار فردا (سه شنبه) مقابل ترکیه، آخرین بازی او به عنوان سرمربی آتزوری نخواهد بود.

کوریره دلو اسپورت اعلام کرده است که 99.9 درصد از مانچینی استعفا نخواهند داد و سرمربی 57 ساله احتمالا تصمیم خود را برای ماندن در آتزوری تا سال 2026 در نشست خبری پیش از بازی امروز تایید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید