سرمربی تراکتورسازی محمد عباس زاده را شست و باد داد

سرمربی تراکتورسازی محمد عباس زاده را شست و باد داد

زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران گفت: بازیکنان را برای این دیدار آماده کرده ایم و بازی سختی را پیش رو داریم. نساجی تیم خوبی است، امتیازهای خوبی کسب کرده و بازیکنان باتجربه ای دارد که چندین سال در لیگ برتر بازی کرده اند.

وی افزود: از روند بازیکنان در بازی قبل راضی هستم و روند خوبی داشتند اما شاید از گلزنی راضی نباشم. به خصوص در آخرین بازی در شیراز. امیدوارم به روند خوب خود ادامه دهیم و برای تثبیت جایگاه خود در جدول تلاش کنیم امتیازات بیشتری در لیگ برتر بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بازیکنان کلیدی تراکتورسازی مانند محمد عباس زاده کمتر برای این تیم بازی می کنند، گفت: من برای تیم کار می کنم نه فردی. من علیه کسی کار نمی کنم و می خواهم بازیکن در خدمت تیم باشد. عباس زاده بازیکن باتجربه و خوبی است اما بازیکنانی که من دارم به عباس زاده ارجحیت دارند. به همین دلیل برای جلسات قبلی انتخاب شدند. من علیه خودم و تیم کار نکردم و از بازیکنان آماده تری استفاده کردم.

وی با تمجید از شرایط فعلی تراکتور گفت: در حال حاضر در روند خوبی هستیم و شرایط تاکتیکی تیم رو به بهبود است. شاید در گلزنی خوب نباشیم، اما سعی می کنیم به کار خوبمان ادامه دهیم و کیفیت بهتری داشته باشیم. باید چند بازیکن به تراکتور اضافه شوند. نساجی چند بازیکن باتجربه دارد و بازی سختی خواهیم داشت. نبرد واقعی در میانه میدان خواهد بود و می توانیم در این مسابقه انگیزه خاصی داشته باشیم. با همین انگیزه و بازی جذاب می توانیم به آنچه می خواهیم برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید