سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره استقلال چه گفت؟

223818 444 خبر خاکستری

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: بازی سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده است، امیدوارم فردا هم همینطور باشد.

او با لیدر لیگ بازی می کند، نتایج باورنکردنی در لیگ برتر کسب کرده است، بازی بسیار حساس و جذابی خواهد بود چرا که استقلال در جام قهرمانی است و ما هم تلاش می کنیم فاصله تا بالای جدول را کاهش دهیم.

نویدکیا گفت: تیم ما از نظر روحی بسیار آماده است و نیازی به تشویق و کمک روانی ندارد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: ما در حال خلق موقعیت هستیم و اینکه موقعیت ها به ثمر نمی رسد نیاز به تمرین دارد و بازیکنان باید ضربه نهایی را بهتر و نرمتر بزنند و من خیلی نگران بازی فردا نیستم.

وی گفت: شرایط بدنی خوبی داریم و وضعیت نگران کننده ای نداریم هرچند در چند روز گذشته سه بازی داشتیم و فکر می کنیم بازی استقلال هم همینطور باشد.

نویدکی افزود: در فوتبال فعلا باید تصمیم بگیریم، فرقی نمی کند قبلاً به دنبال دروازه بان استقلال بودیم و امروز شرایط فرق می کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اعتراف می کنم که نتایج موفق زیادی برای صحبت نداشتیم، همیشه دوست داشتم اعضای تیمم خوب بازی کنند و مطمئنا مربیان خوب دنیا در انتخاب بازیکنان و تیم ها با چالش هایی روبرو هستند. مهدی زاده در بازی فردا مصدوم خواهد شد.

وی در پایان گفت: حضور دو ساله هواداران باعث خوشحالی است اما از طرفی از حضور کمرنگ آنها ناراحتم و امیدوارم همه بتوانند مشارکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید