سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دست از استقلال و داوری دربی نمی کشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دست از استقلال و داوری دربی نمی کشد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با رسانه های باشگاه پرسپولیس در خصوص سال جدید و نوروز 1401 گفت: سال گذشته در مجموع سال سختی بود اما موفقیت خوبی داشتیم و پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کردیم. و سال خوبی برای آن بود.

وی ادامه داد: همه می دانید که از اول فصل چقدر جنگیدیم و چقدر مشکلات داشتیم اما در کل در فصل جدید که پر فراز و نشیب بود همه بچه ها تمام تلاش خود را کردند و زحمت کشیدند. ما همه تلاش کردیم و سعی کردیم هواداران را خوشحال کنیم، اما یکسری عوامل و دلخوری‌ها وجود دارد که اجازه نمی‌دهد این تیم قهرمان شود، اما قول می‌دهم بیشتر تلاش کنیم و تلاش کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

ما فقط به حمایت هواداران و تشویق بازیکنانمان نیاز داریم و امیدوارم با درایت و هوشمندی هواداران فصل را به خوبی به پایان برسانیم.» گل محمدی گفت: وقتی در پرسپولیس کار می کنی فقط باید یک هدف داشته باشی و آن قهرمانی است و برای قهرمانی در جام حذفی تلاش کنی. ما سخت کار می کنیم، سخت تمرین می کنیم و خسته نمی شویم، اما کسانی هم هستند که چوب را در چرخ تیم می گذارند. این فصل و فصل قبل از این افراد زیاد بودند و هستند و پارسال هم مشکلات زیادی داشتیم اما هرگز تسلیم نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: هدف اصلی ما همیشه کسب عنوان قهرمانی بوده و خواهد بود و باید راهی را که طی کرده ایم با کمک هواداران ادامه دهیم. سختی ها و مشکلات زیاد است، اما مطمئناً با هم بودن می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که مسابقات ما با حضور هواداران برگزار شود و حضور آنها همیشه انگیزه مضاعفی به تیم و بازیکنان ما بدهد. در تمام دنیا مسابقات با تماشاگران برگزار می شود و حضور آنها برای ما و بازیکنان بسیار تاثیرگذار است و انگیزه ما را افزایش می دهد. پرسپولیس در این شرایط بیشترین آسیب را دید چون ما در ایران و آسیا محبوبیت بیشتری داشتیم و بنابراین هیجان بازیکنان در غیاب آنها کمتر است. برای همه هواداران کورونا آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم دستورالعمل های بهداشتی را برای مبارزه با این بیماری رعایت کنند و در صورت حضور تماشاگران در مسابقات مشکلات سلامتی را زیر نظر داشته باشند. آرزوی من این است که لیگ با حضور هواداران ادامه پیدا کند و این می تواند انگیزه مضاعفی برای همه ما باشد.

حمله مجدد گل محمدی به داور دربی/ تمام صحنه های مسابقه را دیدم؛ نگذاشتی پرسپولیس قهرمان شود!

گل محمدی که در دیدار مقابل استقلال از زمین بازی اخراج شد و پس از آن هیچ واکنشی به اتفاقات این دیدار نداشت، درباره دربی گفت: هدف اصلی ما در دربی پیروزی بود. با این حال همه بازیکنان و تیم به فکر گرفتن سه امتیاز بودند. از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم اما اتفاقی در این مسابقه افتاد که تمام صحنه ها را بررسی کردم و داوری و سوت ها به سمتی بود که اجازه نداد پرسپولیس برنده بازی باشد. خیلی از بوق زدن ها نابهنگام بود و حریف را تحت فشار قرار داد و ما از این موضوع خیلی اذیت شدیم. اگر یک داور معمولی در دربی وجود داشت، می توانستیم بازی را ببریم اما این حواس همه ما را پرت کرد.

وی با اشاره به شرایط تیمش برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم گفت: هفت بازی باقی مانده و هنوز فرصت پیروزی داریم و نباید از دست بدهیم. این هفت بازی می تواند بر روند قهرمانی ما تاثیر بگذارد و تنها هدف ما پیروزی در این هفت بازی است و با هم می توانیم این کار را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید