سرمربی تیم ملی انگلیس از ستاره تیم ملی استقلال تمجید کرد

سرمربی تیم ملی انگلیس از ستاره تیم ملی استقلال تمجید کرد

روزنامه یورکشایر پست در گزارشی به بررسی عملکرد اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی هال سیتی پرداخت و بخشی از صحبت های شوتا آروالادزه سرمربی این تیم درباره مهاجم ایرانی را منتشر کرد.

این روزنامه با اشاره به مشکل گلزنی ماهیگیر در هال سیتی نوشت: پیش بینی های فوتبالی می تواند خطرناک باشد اما می توان با خیال راحت در مورد لاهیار صیادمنش مهاجم ایرانی هال سیتی صحبت کرد. جابجایی بین باشگاه ها در وسط فصل به ندرت آسان است، به خصوص زمانی که نه تنها کشورهای مختلف بلکه فرهنگ های مختلف را نیز مبادله می کنید. واقعیت این است که صیادمنس در پایان ژانویه از فنرباغچه شرقی، یکی از غول های فوتبال ترکیه، به یورکشایر شرقی نقل مکان کرد.

آروالادزه گفت: “اگر شکارچی او هفته گذشته گل می زد، برای من خیلی بهتر بود و یک جهش بزرگ بود.” او در هفته های اخیر دو موقعیت عالی داشت اما در نهایت این اتفاق افتاد. من ترجیح می دهم از ماهیگیر او استفاده کنم، اما او صدمه دیده و به زمان نیاز دارد.

سرمربی هال افزود: اما از روز اول تعجب کردم که او خیلی سریع به تیم ملحق شد. فکر می کنم باید اعتبار زیادی به باشگاه، بازیکنان و کادر فنی بدهیم. آنها درهای زندگی اجتماعی را که ما در اینجا داریم باز کردند.

به گفته این نشریه، باشگاه هال سیتی هر کاری که ممکن است انجام می دهد تا به ماهیگیر خود کمک کند تا با زندگی در یورکشایر سازگار شود. پنجشنبه گذشته مالک هال سیتی ایلیجالی بازیکنان و کادر فنی را برای گشت هوایی در شهر و صرف شام این تیم به یک رستوران ایتالیایی برد.

سرمربی هال سیتی تاکید کرد: او (شکارچی) بازیکن خوب و پرشوری است و اراده ای برای عملکرد خوب در فوتبال دارد. آنها (ایرانی ها) این داستان را دارند.

آرولادزه همچنین با تمجید از تمرینات و رفتار مهاجم ایرانی خود گفت: شکارچی او به خوبی بزرگ شده است و به احترام و جایگاه خود و همچنین رفتارش با بازیکنان در رختکن واقف است.

سرمربی هال سیتی گفت: “اگر می خواهیم بازیکنان موفق شوند، باید سعی کنیم در هر صورت آنها را درگیر کنیم.” فرض کنید آنها از ساعت 9 صبح تا 1 یا 1:30 بعد از ظهر چهار ساعت در باشگاه سپری می کنند. آنها در ساعات دیگر بیرون هستند. فکر نمی‌کنم رفتن به زوم و اسکایپ و صرف ناهار با خانواده‌هایشان روی صفحه باعث بهتر بازی آنها شود. آنها باید یکپارچه و بسته شوند. شکارچی انگلیسی او به اندازه کافی خوب است و نامزدش اینجاست.

دیدگاهتان را بنویسید