سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی؟

وی با اشاره به بازدید از ورزشگاه ملاطانی افزود: باید با مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان برای رفع مشکلات تیم فوتبال استقلال ملاطانی و همچنین نفت مسجد سلیمان چاره اندیشی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران همچنین در خصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری در مورد سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: اگر بخواهیم سرمربی ملی پوش انتخاب کنیم از بین دوستانی که ذکر شد و هرکس که بیاید انتخاب می کنیم. در شرایط فعلی فداکاری خواهد کرد.

تاج ادامه داد: در مورد گزینه های خارجی بحثی در هیات مدیره مطرح شد و هیات مدیره در این زمینه درخواست فرصت کرده و در جلسات آتی مطرح خواهد شد.

وی افزود: به طور کلی یکی از اولویت های فوتبال کشور انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ایران است. در این راستا مذاکرات جدی را انجام می دهیم و در یکی از جلسات پیش رو سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: سال هاست که در دو رده تیم ملی جوانان و نوجوانان عقب هستیم، در حالی که روزی در همه این رده ها در جام جهانی حاضر می شویم، اما امیدواریم این دو نفر باشند. تیم ها در انتخابی مسابقات قهرمانی جهان عملکرد خوبی خواهند داشت و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

تاج ادامه داد: بیشترین سرمایه گذاری در این دو رده برای موفقیت این تیم ها انجام شده است.

وی در خصوص جواد نکونام گفت: از نزدیک با کاپیتانی آقای نکونام در تیم ملی فوتبال و همچنین سرمربی ایشان در فولاد خوزستان در ارتباط بودم. او یکی از بهترین و برجسته ترین مربیان کشور است.

تاج در پاسخ به سوالی مبنی بر کمک به تیم خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: دختران خوزستانی از طریق تیم های سایر استان ها در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور پیدا می کنند و امیدواریم با درایت مدیرکل ورزش و جوانان استان در لیگ برتر فوتبال بانوان استان حضور پیدا کنند. به دختران خوزستانی در لیگ برتر کمک خواهد کرد تیمی دارد که حتی به آن تیم فوتبال خوزستان می گویند.

دیدگاهتان را بنویسید