سرمربی جدید تیم ملی را منصوب می کنیم. استیلی 2 ماه پیش اسکوچیچ را ناتوان اعلام کرد!


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897537

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: حمید استیلی 2 ماه پیش اسکوچیچ را ناتوان می دانست اما حالا اشک در چشمانش جمع شده است؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی، یکی از اعضای هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: حمید استیلی به صورت شفاهی استعفا داده و در حال حاضر در اردو نیست و در تمرین امروز نیز غایب بود. با توجه به صحبت های روز گذشته وی، به زودی سمت سرپرستی تعیین می شود.

وی درباره اینکه آیا پرونده اسکوچیچ می تواند برای فدراسیون مشکل ایجاد کند، گفت: آنچه در جلسه هیات مدیره داشتیم درباره این اتفاقات بود. فدراسیون با او به توافق رسید. مهدی محمد نبی (نایب رئیس فدراسیون) نیز هدایت مذاکرات را بر عهده گرفت. در نهایت طبق گزارشی که به هیئت مدیره رسید با ایشان به توافق رسیدیم. نگاهی حرفه ای به موضوعات حلقه مفقوده فوتبال ما.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس در پاسخ به این سوال که آیا تمام دستمزدهای اسکوچیچ طبق قرارداد پرداخت شده است، گفت: نقشه راه در این زمینه وجود دارد. قرارداد اسکوچیچ به ریال بود، اما او مقداری از پول خود را به صورت ارزی می خواست. این زمان گرفته شده است. او موافقت کرد و طبق آن پیش می رویم.

اوسلی تاکید کرد: باید از اسکوچیچ تشکر کنیم زیرا او برای تیم ملی بسیار کار می کند. با توجه به رابطه ای که با اسکوچیچ داشتیم، او فردی بسیار حرفه ای است. برخی می گفتند اشک در چشمانش جاری شده است، اما یک مربی حرفه ای می داند که یک اتفاق مهم را نمی توان بر اساس اشک در چشم یک نفر تصمیم گرفت.

وی در پاسخ به صحبت های حمید استیلی گفت: برخی از دوستان فضا را هیجانی کرده اند و هیات مدیره و گروه اتحادیه و هیات های استانی را زیر سوال برده اند این رفتارها مناسب نیست. یک سقف و دو هوا امکان پذیر نیست. این شورا است که دوستان را تعیین کرده است، اما می آیند و می گویند شورا در جریان نبوده است. متأسفانه حمید استیلی بارها این سخنان را تکرار می کند. ما بر اساس اصول حرفه ای تصمیم گرفتیم.

وی افزود: اسکوچیچ شخصا در مواجهه با این اتفاقات رفتار حرفه ای داشت و از مسائل آگاه بود. جالب اینجاست که استیلی و کمیته فنی دو سه ماه پیش نامه ای درباره تغییر سرمربی نوشتند و برخلاف عرف آن را رسانه ای کردند و اسکوچیچ را نامناسب دانستند. چرا اشک در چشمانشان جمع نشد؟!

وی پیش از این با بیان اینکه اجازه انشعاب نمی دهد، گفت: نظر کمیته فنی مشورتی است و اعضا باید قبل از اعلام نظر به هیئت مدیره بدهند. اگر قرار است اعلام شود، هیئت مدیره باید اعلام کند. متأسفانه آنهایی که مقابل اسکوچیچ بودند حالا طرفدار او شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید