سرمربی سابق استقلال مقابل سیاوش یزدانی

سرمربی سابق استقلال مقابل سیاوش یزدانی

محمود فکری پس از تساوی یک بر یک سایپا و شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی برای هر دو گل ایجاد شد. شاید به اشتباه گل خوردیم اما با توجه به فضایی که داشتیم و موقعیت هایی که ایجاد کردیم، سعی کردیم زود به گل برسیم که البته از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

وی افزود: در نیمه دوم به حریف فشار آوردیم. با وجود اینکه در نیمه اول با اشتباه دروازه بان و بازیکنان حریف بازی را به تساوی کشاندیم، اما شرایط به گونه ای شد که اگر به حریف فشار بیاوری مرتکب اشتباه می شوی. در نیمه اول بازی را به تساوی کشاندیم و در نیمه دوم با تعویض های خود نبض بازی را در اختیار گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: در نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما چون نیاز به گل داشتیم بچه ها کمی عجله داشتند. حتی به تیر دروازه هم زدیم اما نتوانستیم توپ را وارد دروازه شهرداری آستارا کنیم. اینکه حریف به دنبال ضدحمله بود اما ما چنین فرصتی ندادیم، در شرایطی که رو به جلو بازی می کردیم و سعی می کردیم در محوطه جریمه حریف بازی کنیم خوب است. در نیمه دوم بازی بسیار بهتری ارائه کردیم.

فکری افزود: اگر برای تقویت سایپا یکی دو بازیکن به انتخاب خود بیاوریم بسیاری از مشکلات ما حل می شود. افرادی که استخدام کرده ایم باید با سایپا هماهنگ شوند تا بهتر و روانتر بازی کنند. در این صورت می توانیم در بازی های آینده امتیاز کامل بگیریم. امیدوارم بچه ها دیدار با شهرداری آستارا را فراموش کنند. این فوتبال است. جایی که فکر می کنید می توانید امتیاز بگیرید، امتیاز را از دست می دهید و جایی که فکر نمی کنید می توانید 3 امتیاز بگیرید.

وی با اشاره به بازی بعدی سایپا مقابل خیبر خرم آباد گفت: از فردا باید به دیدار هفته آینده مقابل خیبر فکر کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم زیرا خیبر یکی از رقبای اصلی و مدعی ما در لیگ یک است. امیدوارم سه امتیازی که در بازی گذشته به این تیم دادیم را پس بگیریم.

سرمربی سابق استقلال در خصوص بحث کم کاری برخی از بازیکنان این تیم در دوران حضورش و اینکه خودش اعلام کرده که «هرکس در این دنیا علیه فلانی کاری کند، به خودش برمی گردد.» او حالا صحبت می کند. وی درباره سیاوش یزدانی که علیه او صحبت کرد و ریکاردو ساپینتو از استقلال محروم شد، توضیح داد: اینها چیزهایی است که در زندگی اتفاق می افتد و آموخته می شود. من خودم یاد گرفته ام که هرگز بی تاب نباشم و با تمام وجود برای مجموعه ای که در آن کار می کنم کار کنم. مطمئنم اگر به کسی خیانت کنم چوبش را خواهم خورد.

فکری افزود: ما به خدا و پیامبر ایمان داریم و می گوییم عصای خدا. برخی افراد نیز به کارما اعتقاد دارند. هرکس در این دنیا مرتکب نامردی، خیانت و کارهای بد شود، اگر به چیزی اعتقاد داشته باشد، انرژی منفی به او باز می گردد. امیدواریم کارمان را به درستی انجام دهیم و کارنامه اعمالمان در این دنیا یا اگر یکی به دنیا ایمان داشته باشد سبک باشد و کارنامه خوبی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید