سرمربی سابق پرسپولیس به اسکوچیچ هشدار داد

سرمربی سابق پرسپولیس به اسکوچیچ هشدار داد

حمید درخشان در خصوص دیدار ایران و کره که با برتری دو بر صفر کره همراه بود، گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که کره بهتر بازی می کند. تیم کره مسئولیت بیشتری داشت و توانست تفکر خود را در محل اعمال کند.

وی افزود: نبود چند بازیکن کلیدی بهانه خوبی نیست. تیم ما کاملاً بدون برنامه بازی کرد و عملکرد خط هافبک بسیار ضعیف بود و نتوانست سردار آزمون را به درستی تغذیه کند. این شکست یک هشدار جدی برای ما بود. اینکه باید بدانیم پیروزی مقابل تیم های لبنان و سوریه مهم نیست، بلکه باید توسعه تاکتیکی داشته باشیم. از نظر تاکتیک تیمی در سطح بسیار پایینی هستیم، این مشکل در تیم های لیگ برتری هم وجود دارد و کیفیت پایین مسابقات در لیگ گواه این حرف است.

درخشان در خصوص احتمال صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی گفت: اگر با این تفکر پیش برویم اصلا شانسی برای حرکت رو به جلو نخواهیم داشت. باید بازی های تدارکاتی خوبی را مقابل تیم های بزرگ انجام دهیم تا قبل از شروع مسابقات نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دعوت نشدن از دفاع راست تخصصی در تیم ملی افزود: تعجب می کنم که چرا در شرایط محرومیت صادق محرمی با توجه به اینکه دفاع راست خوبی در لیگ داریم از آنها استفاده نکنیم؟! کیفیت این بازیکنان در چنین بازی هایی مشخص می شود.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه می دانستیم تیم کره از جناحین به خصوص از جناح چپ بسیار خطرناک حرکت می کند، نتوانستیم این جناح را پوشش دهیم و پس از مصدومیت شجاع خلیل زاده، نقل و انتقالات اصلا جواب نداد.

درخشان درباره عملکرد امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی نیز گفت: آن شکست را بدتر کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در نهمین دیدار خود از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف میزبان خود کره جنوبی رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا با 22 امتیاز به رده دوم گروه اول سقوط کند.

در این گروه با توجه به شکست ایران مقابل کره، رتبه اول این گروه تغییر کرد و کره ای ها 23 امتیاز بالاتر از تمامی تیم های این گروه قرار گرفتند، ایران با یک امتیاز در رده دوم و تیم های امارات و عراق نیز قرار دارند. آنها با 9 و 8 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند. لبنان و سوریه با 6 و 5 امتیاز در رده های پنجم و ششم این گروه قرار دارند.

شاگردان اسکوچیچ در آخرین دیدار خود از این گروه روز سه شنبه 9 فروردین ماه در مشهد میزبان لبنان خواهند بود و کره به عنوان مهمان به مصاف امارات می رود.

دیدگاهتان را بنویسید