سرمربی سرخ ها: دروازه بان تیم حریف که بهترین بازیکن می شود یعنی کار تیم شما سخت است.

سرمربی سرخ ها: دروازه بان تیم حریف که بهترین بازیکن می شود یعنی کار تیم شما سخت است.

یورگن کلوپ برای سومین بار از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماند و شکست نهایی در سال 2022 دومین باخت لیورپول مقابل رئال مادرید بود.

سرمربی آلمانی پس از شکست گفت: “هیچ چیز شگفت انگیزی رخ نداده است.” این فقط یک نتیجه عادی برای یک مسابقه فوتبال است. موقعیت ها و شوت های بیشتری در محوطه جریمه نسبت به رقبایمان داشتیم اما رئال مادرید در تعیین کننده ترین آمار مسابقه بالاتر بود و این تعداد گل است. آنها گل زدند و ما نشد. این ساده ترین توضیحی است که می توان برای نتیجه یک بازی در دنیای فوتبال ارائه داد. پذیرش واقعاً سخت است، اما ما به کار آنها احترام می گذاریم.»

باشگاه همچنین درباره درخشش تیبو کورتوا و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: وقتی دروازه بان حریف به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی می شود یعنی تیم شما مشکل دارد. کورتوا امشب سه واکنش شگفت‌انگیز داشت، اما دوست دارم تیمم چنین موقعیت‌هایی را بیشتر کند. در یک سوم دفاعی حریف واقعا چند پاس ما به دروازه حریف معنا نداشت. وضعیتی که کورتوا از صلاح گرفت؟ می دانیم که صلاح اغلب در چنین موقعیت هایی قرار می گیرد. بنابراین کار او بی نقص نبود، اما کنترل کورتوا عالی بود و ما نیز باید به کار او احترام بگذاریم. فکر می کنم رئال به دروازه ما شلیک کرد و او گل زد. رئال تیم بسیار با تجربه ای است. آنها باتجربه ترین تیم مسابقات هستند و موفق ترین مربی مسابقات را دارند.

کلوپ گفت: “مشکل این است که وقتی مقابل رئال مادرید بازی می کنید و آنها بسیار عقب هستند، خطر ضدحمله آنها بسیار زیاد است.” من چیزهای مثبت زیادی از تیمم دیدم که البته کافی نبود. ما همچنان این شکست را می پذیریم. بازی ما خوب بود اما وقتی 1-0 باختی یعنی زحماتت کافی نبود. به بازیکنانم گفتم که الان به آنها افتخار می کنم. آنها فصل فوق العاده ای داشتند. امسال دو جام را با کمترین فاصله ممکن از دست دادیم. با این حال، وقتی بازی می کنید، باید به این فکر کنید که کجا می توانید بهتر انجام دهید. فکر نمی‌کنم به خاطر تلاش‌هایمان جایزه‌ای را که شایسته آن بودیم، نگرفتیم. این بخشی از بازی است که هرگز تغییر نخواهد کرد. رئال مادرید بالاخره یک روز فینال را می بازد، اما امشب این اتفاق نیفتاد.

دیدگاهتان را بنویسید