سرمربی سرشناس آلمانی رویای نیمکت ایران را در سر می پروراند

انقلاب بی فایده در یونان

الکساندر نوری پس از پایان همکاری خود با هرتابرلین، عجیب ترین تصمیم ممکن را گرفت و راهی لیگ دوم یونان شد تا تیم انتهای جدول را در اختیار بگیرد. کاوالا تمام بازی های خود را باخت و 40 گل قبل از آمدن نوری دریافت کرد. اما نوری در کاوالا انقلاب کرد و این تیم را از قعر جدول نجات داد. با این حال، طرفین توافق کردند که همکاری را متوقف کنند تا انقلاب الکس در یونان بیهوده باشد.

یک سال در خانه

نوری پس از پایان کارش با کاوالا، بیش از یک سال سرپرستی تیمی را بر عهده نداشت. او در این مدت پیشنهاد سوئیس را رد کرد و البته با استقلالی ها برای نیمکت نشینی این تیم به توافق نرسید.

نوری البته در سال 2021 مدت کوتاهی با گرگ برهالتر و در کمپ آمریکا در سوئیس کار کرد اما در نهایت با آن تیم به جام جهانی نرفت.

رد پیشنهاد تراکتور و استقلال

در سال های اخیر تیم های ایرانی زیادی پیشنهاد همکاری با الکس نوری را داده اند. از جمله تراکتورسازی که نوری در حال مذاکره مستقیم با زنوزی است و استقلالی که برای عقد قرارداد با او آمده بود اما در نهایت توافق رسمی صورت نگرفت.

نوری البته از رد پیشنهاد استقلال چندان خوشحال نیست. دوستان او معتقدند اگر الکس به استقلال می آمد و نتیجه می گرفت قطعا این روزها می توانست هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد.

ارتباط با کلینزمن

زمانی که یورگن کلینزمن هدایت هرتابرلین را بر عهده گرفت، الکساندر نوری را به عنوان دستیار اول خود انتخاب کرد. تمام وظایف تمرینی به نوری سپرده شد و کلینزمن تنها ناظر بود.

از آن زمان تا کنون رابطه نوری با کلینزمن حفظ شده و به احتمال زیاد در صورتی که مهاجم سابق تیم ملی آلمان تیم جدیدی را بر عهده بگیرد، نوری نیز در کنار او باشد.

البته این روزها کلینزمن از مستطیل سبز فاصله گرفته و بیشتر کارشناس تلویزیون است تا سرمربی.

می خواهم هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرم

پس از احتمال حضور کارلوس کی روش در تیم ملی قطر، مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال جانشین او هستند. نام های مختلف پیشنهاد شده است. از گالنوی تا مجیدی و برانکو. الکساندر نوری که همیشه تاکید کرده می خواهد سرمربی تیم ملی ایران شود، می تواند یکی از گزینه های اتحادیه فوتبال انگلیس باشد.

به خصوص که او علاقه ای به حضور در این شغل دارد و البته با تیمی که بخواهد آن را باطل کند و مسئولیت مالی ایجاد کند، قراردادی ندارد. او بازیکنان ایرانی را می شناسد و رابطه مطلوبش با وحید هاشمیان می تواند به نوری کمک کند.

الکساندر نوری که همیشه تاکید کرده می خواهد سرمربی تیم ملی ایران شود، می تواند یکی از گزینه های اتحادیه فوتبال انگلیس باشد. به خصوص که او علاقه ای به حضور در این شغل دارد و البته با تیمی که بخواهد آن را باطل کند و مسئولیت مالی ایجاد کند، قراردادی ندارد. او بازیکنان ایرانی را می شناسد و رابطه مطلوبش با وحید هاشمیان می تواند به نوری کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید