سرمربی محبوب استقلال: منتظر تغییر تاکتیک باشید

سرمربی محبوب استقلال: منتظر تغییر تاکتیک باشید

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار برگشت مقابل آخال ترکمنستان گفت: از فردا مرحله دوم لیگ قهرمانان برای ما آغاز می شود و تمام تمرکز ما روی این دیدار است. باز هم می گویم تیم ما محکم است و همه حریفان خوب هستند. با توجه به اینکه مسابقه ای با آهال داشتیم با هم بیشتر آشنا شدیم.

وی ادامه داد: فردا برای تیم ها و بازیکنان سخت تر است. شرایط و حساسیت بازی ها را می دانیم. فردا باید با تمرکز کامل بازی کنیم. می توانیم از اشتباهات دیدار قبل استفاده کنیم تا در نهایت به هر سه امتیاز بازی برسیم. آهال فردا با تمام وجود برای برد بازی می کند. این کار ما را سخت می کند. ما باید بیشتر تلاش کنیم و بیشتر روی موفقیت تمرکز کنیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: موضوعی که بسیار مهم است این است که باید بتوانید این جام را کسب کنید. در دو دیدار اول علیرغم شایستگی هایمان نتوانستیم پیروز شویم و در بازی سوم در آخرین دقایق خود موفق به پیروزی شدیم. بردن این جام برای ما بسیار مهم و حیاتی است.

نکونام گفت: برنامه کاملی برای صعود به این مسابقات داریم. فکر نمی کنیم تیم دوم گروه باشیم، چون همه تیم ها می خواهند تیم اول گروه باشند. تمام تمرکز ما بر کسب حداکثر امتیاز است. نکته مهم برای صعود، داشتن حداکثر تمرکز در هر بازی و کسب بیشترین امتیاز است. ما به موقعیت فعلی خود توجهی نداریم. هدف ما از روز اول مشخص است و برای آن می جنگیم.

وی ادامه داد: قطعا بازی فردا متفاوت است. مهم این است که در روز آخر که مسابقات تمام می شود چه موضعی خواهیم گرفت. هر بازی معنای خود را دارد و از این به بعد نمی توان در مورد یک مسابقه صحبت کرد، باید در مورد کل مسابقات صحبت کنیم. هدف ما کاملا مشخص است و بعد از آخرین بازی می خواهیم موفقیت و شادی خود را جشن بگیریم. البته برای موفقیت باید با تمام تمرکز و انرژی بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: با توجه به اینکه یک بازی با آهال انجام دادیم، شناخت بیشتری از یکدیگر برای بازی فردا داریم. آنها برای بازی فردا تیم و تاکتیک دیگری در نظر گرفته اند تا بتوانیم آهال را شکست دهیم. آهال قطعا تغییراتی خواهد داشت و ما برای آن تغییرات آماده ایم اما تمام تمرکزمان روی عملکرد و بازیکنان تیممان است. ما به تمرکز بالایی نیاز داریم. اگر بین این دو بازی اختلاف وجود داشت، شرایط کمی متفاوت بود، اما اکنون 3 روز اختلاف می خواهیم و با توجه به شناختی که تیم ها و بازیکنان نسبت به یکدیگر دارند، برای هر دو تیم سخت می شود. البته فردا سیستم و تاکتیک ما به کلی تغییر می کند.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیمش خسته هستند، گفت: قطعا بازیکنان از نظر روحی، روحی و جسمی بیشتر خسته بودند. این یک بهبودی است که بسیار مهم است. سعی کردیم از نظر روحی و جسمی تیم را بازسازی کنیم و برای این دیدار آماده شویم. در این تورنمنت ها ریکاوری از هر نظر مهم است. ما فقط می توانیم جلسات مختلف و ریکاوری داشته باشیم. امکان کار تاکتیکی بسیار محدود است. همه چیز با گفتگو در جلساتی که داریم انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید