سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست از صربستان چه گفتند؟

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور 4 تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می شود و شاگردان آتای روز شنبه در سومین و آخرین دیدار خود در این دوره از مسابقات 18 به مصاف آرژانتین خواهند رفت. 30 ساعت به وقت تهران.

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از بازی با صربستان صحبت کردند.

عطایی: ما با آمادگی 100 درصدی فاصله داریم

بهروز عطایی پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر گفت: بازی خوبی بود. تیم ایران نسبت به دو دیدار قبلی مقابل اوکراین و لهستان عملکرد بسیار بهتری داشت. با این حال خودمان را برای مسابقات سخت تر و مهم تری آماده می کنیم. بازیکنان ایران با توپ هایی که شرایط خوبی نداشتند نسبت به بازی های قبلی بهتر عمل کردند.

وی ادامه داد: در کارهای دفاعی پیشرفت خوبی داشته ایم. ما فقط یک سیو مقابل لهستان داشتیم و امروز توانستیم 16 سیو انجام دهیم و این نشان می دهد روند ما مثبت است. در مجموع فکر می کنم با آمادگی 100 درصدی فاصله داریم و سعی می کنیم در دیدار تدارکاتی پیش رو به سطح آمادگی بالاتری برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظرم شرایط خیلی خوب بود. معنوی نژاد به عنوان بازیکنی که توانست نظرها را جلب کند و عملکرد خوبی داشت، ما را به اهدافمان نزدیک کرد. جواد کریمی و مدجار که در مقطعی مصدوم شده بودند عملکرد خوبی داشتند. بازیکنانی که در طول فصل کمتر بازی کردند روند افزایشی داشتند و این روند خوبی برای تیم ایران است.

موانی نژاد: این مسابقات به هماهنگی بازیکنان جدید کمک می کند

محمدجواد معنوی نژاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی مقابل صربستان گفت: مسابقات جام واگنر بازی های دوستانه ای است که به تیم کمک می کند تا قبل از جام جهانی مردان که بسیار حساس است، آمادگی کامل داشته باشد.

وی افزود: این دیدارها معیار خوبی برای من، علی اصغر مگدار و جواد کریمی است زیرا چند ماهی است که از میادین رسمی و بین المللی دور بوده ایم و حضور در این مسابقات به ما کمک می کند به شرایط جسمی و روحی لازم برسیم و باشیم. بتواند در مسابقات مهم آینده شرکت کند.” بیایید به تیم ملی کمک کنیم.

معنوی نژاد با تاکید بر اینکه بازی با لهستان و صربستان در جام واگنر کمک زیادی به ایران کرد تا به روند تیمی لازم برسد، تصریح کرد: 5 ماه است که تمرین با توپ را شروع کردم اما حدود یک سال است که در هیچ بازی رسمی شرکت نکرده ام. و مسابقات واگنر به من کمک می کند تا تمرینات لازم را انجام دهم و به تیم ملی کمک کنم.

وی با بیان اینکه تیم ایران با حضور در جام واگنر با آمادگی 100 درصدی راهی جام جهانی خواهد شد، درباره صحبت های سرمربی لهستان گفت: نیکولا گربیچ یکی از بهترین مربیان جهان است که یکی از مربیان را تربیت می کند. تیم های برتر هر سال و این باعث افتخار من است. این مربی در مورد من صحبت کرد. من دو سال در ورونا شاگرد او بودم و خاطرات و درس هایی که به من داد هرگز فراموش نمی کنم.

انفرادی: بازی مقابل صربستان چالش خوبی بود

پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر، علی اصغر مایارد مدافع تیم ملی والیبال درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود و چالش خوبی را پشت سر گذاشتیم، به خصوص اینکه بازی رفت تا ست پنجم تمدید شد. ما از حریف عقب بودیم اما توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم. متأسفانه اشتباهات فردی داشتیم که نتوانستیم آنها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: این مسابقه بعد از یک سال چالش بسیار خوبی برای شخص من بود زیرا فرصت زیادی برای تمرین با این تیم نداشتم. سعی می کنم هر روز پیشرفت کنم و به تیم کمک کنم. امیدوارم این باخت ها تجربه بسیار خوبی برای تیم ایران باشد تا در مسابقات جهانی دچار مشکل نشویم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف اصلی ایران قهرمانی جهان است. تلاش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم و در مسابقات اصلی عملکرد بسیار خوبی داریم. بعد از مصدومیت سعی کردم به شرایط ایده آل برسم و بتوانم تیم را همراهی کنم. می خواستم به لیگ ملت ها برسم، اما مدت درمانم خیلی طولانی شد. من از تلاش برای پیشرفت هر روز و کمک به تیم دست نمی کشم.

پتکوویچ: رقابت با تیم ملی ایران خوب است

دوسان پتکوویچ، کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان پس از دیدار مقابل ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود. در لحظاتی از بازی تیم ایران و در برخی دیگر صربستان کنترل بازی را در دست داشتند.

بازیکن شماره 33 تیم ملی والیبال صربستان ادامه داد: امتیازات و لحظات بسیار خوبی را در این دیدار دیدیم. هر دو تیم انرژی خوبی از خود نشان دادند. در این بازی دفاع های زیادی وجود داشت اما در نهایت خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم. این برد مهم است زیرا ایران تیم بسیار قدرتمندی است و بازی مقابل این بازیکنان واقعاً خوب است. بدون شک پیروزی مقابل تیم ملی ایران بسیار خوشحال کننده است.

زن پشت خط تیم ملی والیبال صربستان خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران همیشه با کیفیت بازی می کند. بازی قبلی ایران و صربستان در لیگ ملت ها را از تلویزیون تماشا کردم. در این دیدار بازیکنان ایران عملکرد بسیار خوبی داشتند. البته شکی نیست که تیم ایران و همچنین تیم ما زیاد به نتیجه این دیدار فکر نمی کنند. زیرا آنها می خواهند در مسابقات جهانی موفق شوند. بازی های تدارکاتی با این کیفیت برای هر دو تیم بسیار مفید است.

کولاکوویچ: تیم فعلی والیبال ایران از تیم لیگ ملت‌ها قوی‌تر است

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان پس از پیروزی شاگردانش مقابل ایران در روز دوم جام واگنر اظهار داشت: دیدار مقابل این تیم همیشه سخت و سخت اما جذاب است.

وی افزود: تماشاگرانی که به سالن آمده بودند از این بازی لذت بردند زیرا در این دیدار دو تیم امتیازات زیبایی را رد و بدل کردند و در نهایت پیروزی نصیب صربستان شد. اگر شرایط کمی متفاوت بود، ایران در این دیدار سخت پیروز می شد. در نهایت خوشحالیم که مقابل حریف قدرتمندی پیروز شدیم.

کولاکوویچ درباره تغییرات ترکیبی ایران گفت: البته مجدر در بخش دفاعی کمک بزرگی به این تیم خواهد کرد. در مورد کریمی هم از وضعیت او پس از عمل اطلاعی نداشتم. اما مطمئناً مسابقه به مسابقه به شرایط مسابقه نزدیک می شود و عملکرد خوب خود را تکرار می کند. صابر کاظمی در دو هفته پایانی لیگ ملت ها برای ایران بازی نکرد اما حالا با قدرت کامل برگشته و به این تیم کمک می کند. چهره جدیدی که در ترکیب تیم ایران مورد توجه قرار گرفته جواد معنوی نژاد است که بازیکنی باتجربه است و در حال تمرین است. با این حال تیم فعلی ایران بسیار قوی تر از تیمی است که در لیگ ملت ها بازی کرده است.

وی افزود: نمی خواهم بگویم چه کسانی در تیم صربستان بهترین عملکرد را داشتند. همه بازیکنان عالی بودند. فقط لیسیناخ کمی بهتر از بقیه بود.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه مسابقات جهانی گفت: نمی خواهم در این مورد اظهار نظر کنم اما مطمئنا شاهد رقابت های جذابی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید