سرمربی ژاپن عذرخواهی کرد، کی روش به کاخ رفت!

داستان عجیبی است؛ کارلوس کی روش، مردی که طبق شواهد فراوان و با توجه به عملکرد دراگان اسکوچیچ، بدون هیچ اجباری برای توضیح یا عذرخواهی از عملکرد ضعیف تیم ملی ایران در جام جهانی، لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران را هم نداشت. تیم ملی ایران در جام جهانی . ، ایران را ترک کرد.

ایران با کارلوس کی روش در دیدار مقابل انگلیس 6 گل به ثمر رساند تا سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال ملی را در عرصه مهمی مانند جام جهانی تجربه کند. از سوی دیگر در شرایطی که احتمال صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم نهایی بیش از پیش تضمین شده بود، کی روش با اصرار بر اشتباهات و لجبازی های همیشگی خود، نتوانست در برابر تیمی مثل آمریکا امتیاز بگیرد. . آنها با قبول باخت یک بر صفر مقابل حریف از دور رقابت های جام جهانی کنار خواهند رفت. این حذف در حالی صورت گرفت که سه تیم قدرتمند آسیایی دیگر کره، ژاپن و استرالیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و حتی عربستان که از مرحله گروهی کنار رفت عملکرد بسیار بهتری نسبت به ایران داشت.

عجیب ترین اتفاق افتاد اما بعد از حذف ایران اتفاق افتاد. کی روش که چهارمین حضورش در جام جهانی را مدیون بازیکنانی چون مهدی طارمی و مهدی تاج رئیس فدراسیون بدون توضیح درباره ناکامی ایران در جام جهانی است یا به عنوان سرمربی ژاپن که علیرغم شایستگی در ضربات پنالتی حذف شد. هواداران پس از تعظیم و عذرخواهی از آنها، چند روزی در کاخ های تهران گشت و منتظر دریافت پول خود شد و سپس سوار هواپیما شد و تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد. احتمالاً همه مثل همیشه مقصر این نتیجه و شکست فاجعه بار از انگلیس بودند به جز کی روش و یاران اصلی او مهدی تاج.

دیدگاهتان را بنویسید