سرنوشت تلخ مهدی عبدی در پرسپولیس

مهدی عبدی در یک شب هزار سال سفر می کند و اولین مهاجم پرسپولیس می شود. او هر وقت بازی می کرد و حتی زمانی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شد، کارش را به خوبی انجام می داد.

اما در این فصل شرایط برای این بازیکن کاملا تغییر کرده و عبدی را تنها روی نیمکت پرسپولیس و البته شادی بعد از گل هم تیمی هایش می بینیم. عبدی 18 بازی اخیر قبل و در هفته دوم لیگ را مقابل فولاد در ترکیب اصلی پرسپولیس انجام داد و پس از آن در ترکیب ثابت تیمش به میدان نرفت.

او به قدری ضعیف عمل کرد که حتی در زمان غیبت لوکادیا و مصدومیت دیابه، گل محمدی به او اعتماد نکرد و عبدی فیکس را آزاد نکرد. یحیی یک بار در مورد عبدی گفت که او مثل پسرش است و او را آنقدر دوست دارد که مهدی را از رفتن نیم فصل باز دارد.

با این حال او در هفته های اخیر حتی فرصت بازی به عنوان بازیکن تعویضی را هم نداشت و این مهاجم در بین 5 تعویض گل محمدی جایی نداشت. ماجرا وقتی عجیب می شود که بدانید عثمار ویرا، سرمربی پرسپولیس که به جای گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شرکت کرده بود؛ این اتفاق عجیب می افتد. حرف های عجیبی زد که جای تامل دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر مصدومیت های متعدد شیخ دیاباته از عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا به عنوان بازیکنانی یاد کرد که آمادگی لازم را دارند و می توانند به جای دیاباته بازی کنند. ویرا در حالی که از آل کثیر و پریرا نام می برد، در سخنرانی خود از مهدی عبدی نامی نمی برد. نمی دانیم چه اتفاقی برای عبدی افتاده است اما آنچه مشخص است مهدی آخرین اولویت پرسپولیس در خط حمله است و با این شرایط بعید است که او فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا کند تا اینکه پایان فصل .

لازم به ذکر است که مدت زیادی از آخرین گلزنی عبدی برای پرسپولیس می گذرد و او اسفندماه سال گذشته در پیروزی 1-3 تیمش مقابل مس رفسنجان یک گل به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید