سرنوشت دوقلوهای پرسپولیس مشخص شد

سرنوشت دوقلوهای پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس در حالی به حرکت خود در نقل و انتقالات ادامه می دهد که تا قبل از پنجره تابستانی لیست دو رقمی سرخپوشان محتمل به نظر می رسید و حالا پس از تمدید نشدن قرارداد 8 بازیکن، همه منتظر جدایی بعدی قرمزها هستند. .

این در حالی است که با توجه به سهمیه محدود بازیکنان خارجی در لیگ برتر ایران، روی کار آمدن دو مدافع تاجیک و ازبکستانی برای پرسپولیس اهمیت زیادی داشت تا قرمزها وارد بازار خارجی شوند.

نکته مهم اینکه هر سه بازیکن خارجی پرسپولیس در لیست بزرگسالان حضور دارند اما به نظر می رسید با توجه به علاقه یحیی برای جذب بازیکن جدید خارجی، آنها را به سمت خروج هدایت کنند.

نکته مهم برای دو بازیکن تاجیکی پرسپولیس این است که دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند اما در شرایطی که یحیی هنوز نظرش را درباره آنها اعلام نکرده بود، انتظار می رفت آنها بروند اما به نظر می رسد سرپرست مربی پرسپولیس او دیدگاه دیگری دارد.

منوچهر صفروف که یکی دو بازی برای پرسپولیس به عنوان دفاع راست انجام داده است مورد توجه یحیی نیست و در لیست مازاد او قرار دارد و باشگاه باید در اسرع وقت برای توافق با این بازیکن به درخواست خود اقدام کند. یک قرارداد فصل آینده

اما وحدت حنان اف ماجرای دیگری دارد و یحیی که از او به طور مداوم به عنوان مدافع میانی استفاده می کند، قصد دارد این بازیکن را حفظ کند.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد و نقل و انتقالات به پرسپولیس به کجا می رسد اما به نظر می رسد حنانوف بازیکنی در لیست سرخپوشان فصل آینده باشد. او تا پایان قراردادش بازیکن بزرگسال نمی شود.

با جذب گئورگی گلچیانی و احتمال به خدمت گرفتن مهاجم برزیلی، پرسپولیس همچنان می تواند با حفظ وحدت حنانوف، یک بازیکن خارجی دیگر نیز خریداری کند.

دیدگاهتان را بنویسید