سرنوشت رضایان به انتخاب یحیی گره خورده است

سرنوشت رضایان به انتخاب یحیی گره خورده است

شاید اگر رامین رضاییان این نامه احساسی و خداحافظی را برای هواداران پرسپولیس نمی نوشت، باز هم یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای فصل آینده بود.

مدافع راست با تجربه مصاحبه نکرد، این کار را نکرد و سپس به برنامه فوتبال برتر رفت و حرف هایی زد که باعث ناراحتی کادرفنی و مدیران باشگاه شد. همین موضوع باعث شد تا رضایان از جمع سرخپوشان کلید بخورد.

رامین رضاییان به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد اما بابت مصدومیت عذرخواهی کرد و آنجا را ترک نکرد. او در آخرین تمرین قبل از بازی با فجسپاسی نه از یحیی و نه از هم تیمی هایش عذرخواهی کرد و در ادامه در صفحه شخصی خود نوشت: با جان و دل برای روز آخر بدون حاشیه برای این تیم آمدم تا بجنگم. خدمت تیم از آنجایی که پایان فصل بود و دروغ های زیادی در مورد قراردادم شنیدم، پس از مدت ها می خواستم به برنامه زنده تلویزیونی بروم و صادقانه درباره قراردادم، تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با شما صحبت کنم. عزیز آیا صحبت صادقانه و محترمانه در پایان فصل کافی است؟ نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما می خواهم از همه هم تیمی های عزیز و کادرفنی تشکر کنم. در کل ناگفته ها زیاد است اما به احترام شما هواداران دیگر نمی گویم و مثل همیشه سکوت می کنم. صداقت موهبت بسیار گرانبهایی است و آن که راست می گوید نادان نیست بلکه دلش می سوزد. پرسپولیس خانه ابدی من است. شما همیشه و برای همیشه در قلب من هستید، هواداران بزرگ پرسپولیس.

برهمین اساس جدایی این بازیکن از پرسپولیس را می توان قطعی و قطعی دانست چرا که نه رضا درویش و باشگاه رابطه مطلوبی با این بازیکن دارند و نه همبازیان گل محمدی و رضایان!

در همین راستا شنیده ایم که این مدافع راست باتجربه بر سر دوراهی رها شده است. به نظر می رسد اولین تیمی که رامین رضایان می خواهد، تیم گل گهر سیرجان باشد. تیم امیر قلعه نویی با وجود از دست دادن امتیاز و مشکلاتی که داشت، سازماندهی بسیار خوبی داشت و توانست در رده چهارم لیگ بیست و یکم قرار گیرد. دومین پیشنهادی که رامین رضایان از لیگ دسته دوم قطر دریافت کرد این است که خود این بازیکن تمایلی به بازگشت به این کشور ندارد. با این حال پیشنهاد سومی که شنیدیم به تصمیم دانیال اسماعیلی فراستی بستگی دارد. سپاهانی ها به شرط تمدید نکردن قرارداد اسماعیلی فر با تیم اصفهانی به دنبال خرید رامین رضایان هستند!

به نظر شما مقصد بعدی رامین رضایان در فصل آینده کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید