سروش صحت ممنوع الکار نیست/ تصمیم گیری بر عهده تهیه کننده «کتاب باز» است.


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837166

رئیس رسانه ملی در واکنش به شایعات مربوط به ممنوعیت حضور سروش صحت در برنامه «کتاب باز» بر عدم ممنوعیت کار در صداوسیما تاکید کرد و گفت: باید از مردم استفاده شود. جای آنها .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در حاشیه مراسم یادبود نادر طالب زاده که دیروز در مسجد بلال از صدا و سیما برگزار شد، درباره ممنوعیت برخی از مجریان تلویزیون توضیح داد.

جبلی درباره شبهه هایی که درباره حضور سروش صحت در فصل جدید «کتاب باز» وجود دارد و اینکه این گمانه زنی ها باعث ایجاد رسوایی در اثر توقیف شده او شده است، گفت: در صداوسیما چیزی به نام ممنوعیت کاری وجود ندارد، برنامه ها در حال تغییر هستند. تهیه کننده اعتراف می کند. ” شغل جدید.

جبلی افزود: افراد می توانند در پست های مختلف و در برنامه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند و هرکس در جایگاه خود در جایگاهی مناسب و با صلاحدید تهیه کننده، مدیر گروه و مدیر شبکه کار می کند. ما چیزی به نام ممنوعیت القاعده به معنایی که در رسانه ها بیان می شود نداریم.

مدیر صدا و سیما در پاسخ به اینکه سروش صحت دیگر در فصل جدید استفاده نمی شود، گفت: تهیه کننده این برنامه برنامه خود را در فصل قبل و در دوره قبل از من (مدیر صداوسیما و …) به پایان رساند. تلویزیون). وقتی رسیدم به من خبر دادند. حالا تهیه کننده، مدیر گروه و مدیر شبکه تصمیم می گیرند فصل جدید را چگونه شروع کنند.

پیمان جبلی همچنین درباره حضور مجریان تلویزیون در تریبون ها و مثالی که احسان علیهانی گفت نمی توانم اجرای برنامه تریبونی را شروع کنم، بیان کرد: منعی در این زمینه وجود ندارد. ملاک ما برای حضور در برنامه ها و شرایط رعایت شأن و جایگاه برنامه های رسانه ملی مختص تهیه کنندگان، تهیه کنندگان و شناخت آنهاست. ما با همه هنرمندان در شرایط یکسان کار می کنیم و همه اقشار هنرمندان، بازیگران، تهیه کنندگان و کارگردانان با دستورالعمل هایی که در سازمان وجود دارد آشنا هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت از فیلم های اکران شده و اعتراض برخی مدیران به پخش نشدن تیزر آنها در تلویزیون، توضیح داد: شورای محتوا داریم که بر اساس نظر کارشناسی خود اقدام به تهیه تیزرهای تبلیغاتی و فیلم می کنیم.

مدیرعامل صداوسیما همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فیلمی وجود دارد که اصلا تیزر آن از تلویزیون پخش نشود، گفت: البته آنچه از رسانه ملی پخش، تبلیغ و تبلیغ می شود باید با موازین و موازین باشد. جامعه و فرهنگ ما». اگر چیزی، به نظر این هیئت محتوا، مطابق با این استانداردها نباشد یا مطابقت آن پایین باشد، امتیاز آن کاهش یا افزایش می یابد.

جبلی در پاسخ به اینکه این فیلم ها از وزارت ارشاد مجوز نمایش دریافت کرده اند، گفت: مجوزی که این آثار برای اکران در سینما دارند نه تبلیغات تلویزیونی. مشخص شده است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید